معرفی شخصیت‌های جدید بازی Tekken 8 [+تریلر]

شرکت «باندای نامکو»، با انتشار یک تریلر جدید، به معرفی شخصیت‌های جدید بازی Tekken 8 پرداخت. در این تریلر، 6 شخصیت جدید معرفی می‌شوند.

جدیدترین نسخه از مجموعه «Tekken»، سال آینده منتشر خواهد شد. تریلر جدید Tekken 8 در حال حاضر منتشر شده و در آن، شاهد معرفی شخصیت‌های جدید بازی هستیم. البته، حضور برخی از این شخصیت‌ها در بازی، پیش از این فاش شده بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


معرفی شخصیت‌های جدید بازی Tekken 8

اولین شخصیت معرفی شده در این تریلر، «پاندا» است که قبلاً حضورش در بازی «Tekken 8» تأیید شده بود. در ادامه، شخصیت‌های «Zafina»، «Lee Chaolan»، «Alisa Bosconovich» و «Devil Jin» نیز معرفی می‌شوند.

شرکت «باندای نامکو» اعلام کرده که به زودی از دو شخصیت دیگر در تریلر تیکن 8 رونمایی خواهد کرد. اولین شخصیت در تاریخ 2 نوامبر 2023 (11 آبان 1402) و دومین شخصیت نیز در تاریخ 12 نوامبر 2023 (21 آبان 1402) معرفی خواهند شد.

بازی «Tekken 8»، در تاریخ 26 ژانویه 2024 (6 بهمن 1402) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، رایانه‌های شخصی و ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد. در زمان عرضه، این بازی شامل 32 شخصیت قابل بازی مختلف خواهد بود و سپس با اضافه شدن بسته‌های الحاقی، تعداد بیشتری مبارز به بازی اضافه می‌شوند.

توسعه‌دهنده بازی «Tekken 8،» این شخصیت‌ها را به دلایل مختلف در بازی‌های گذشته اضافه کرده؛ اما به دلیل محبوبیت آن‌ها در بین طرفداران، ترجیح داده تا آن‌ها برای «Tekken 8» حفظ شوند.

بیشتر بخوانید:

منبع: Gamerant

نظر شما درباره‌ی این مطلب چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *