شایعه: تاریخ انتشار بازی ریمیک Silent Hill 2 لو رفت

در روزهای اخیر، اطلاعات متعددی درباره ریمیک Silent Hill 2 منتشر شده که نشان می‌دهد این بازی در بهار سال 2024 منتشر و عرضه خواهد شد.

در آخرین اخبار منتشر شده توسط سایت «PCGameBenchmark»، بازی Silent Hill 2 در تاریخ 21 مارس 2024 (2 فروردین 1403)، روانه بازار خواهد شد. اولین نسخه از این بازی، در سال 2001 منتشر شده بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ عرضه بازی ریمیک Silent Hill 2

تاریخ انتشار این بازی، هنوز به صورت رسمی توسط شرکت «Konami» تأیید نشده؛ اما انتظار می‌رود که تا چند روز آینده، این شرکت تاریخ رسمی عرضه این بازی را اعلام کند. با توجه به اینکه چند ماه پیش، توسعه‌دهندگان این ریمیک، به اتمام روند ساخت بازی اشاره کرده بودند و همچنین پیش‌فروش بازی نیز از هفته گذشته آغاز شده بود، می‌توان به تاریخ تقریبی اعلام شده توسط سایت «PCGameBenchmark» اعتماد کرد.

ریمیک Silent Hill 2

«Silent Hill 2» یکی از بهترین بازی‌های ترسناک در تمام دوران است که طرفداران زیادی نیز دارد. این عنوان، برای نخستین بار در سال 2001 منتشر شد و توانست تأثیر بسزایی در ژانر خودش داشته باشد.

اخیراً اخباری منتشر شده که نشان می‌دهد سازندگان این بازی، محتوای ریمیک سایلنت هیل 2 را گسترش داده و به طور خاص بر روی یکی از نمادین‌ترین شخصیت‌های بازی، یعنی «Pyramid Head»، تمرکز می‌کنند.

سایت «بست بای» پس از اینکه پیش فروش این بازی را به صورت رسمی در سایت خود قرار داد، به جزئیات جالب توجهی اشاره کرد. این سایت، گزارش داد که کله هرمی در ریمیک بازی سایلنت هیل ، یک داستان اورجینال و منحصربه‌فرد خواهد داشت که بازیکنان می‌توانند آن را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید:

منبع: insider

نظر شما درباره‌ی بازی ریمیک Silent Hill 2 چیست؟  لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *