بلیزارد از 3 بسته‌الحاقی برای World of Warcraft رونمایی کرد [+ویدیو]

امروز در رویداد BlizzCon 2023، شرکت بلیزارد از بسته‌‌های الحاقی جدید World of Warcraft با روایتی فراگیر به نام The Worldsoul Saga، به طور رسمی رونمایی کرد.

سری بازی World of Warcraft در سال‌های اخیر جاییگاه اول خود را از دست داد است، به همین علت به نظر می‌رسد که شرکت “بلیزارد” می‌خواهد برای بازپس‌گیری مکان برتر خود اقدام حاکمانه‌ای انجام دهد. اخیراً خبر رسید که “کریس متزن”، یکی از طراحان اصلی دنیای World of Warcraft، قصد دارد برای پیش‌بردن ماجراهای نسل بعدی این سری بازی، بازگردد. او در رویداد BlizzCon 2023 حاضر شد تا از برنامه‌های آتی WoW پرده‌برداری کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بسته‌‌های الحاقی جدید World of Warcraft

ساعاتی پیش، شرکت بلیزارد در مراسم BlizzCon 2023 ، از سه بسته الحاقی دهم، یازدهم و دوازدهم بازی World of Warcraft (ورلد آف وارکرفت) تحت عنوان کلی The Worldsoul Saga، رونمایی کرد. اولین بسته‌الحاقی با نام The War Within در سال 2024 منتشر خواهد شد.

این بسته بازیکنان را به Azerioth، امپراطوری‌های زیرزمینی می‌برد، که در آن Nerubians و نژاد بنیادی Earthen Dwarves در انتظار هستند. در مقابل، یازدهمین بسته‌ی الحاقی با نام World of Warcraft: Midnight، در محوریت “دنیای از پیش” در Quel’thalas می‌چرخد، مکانی که نیروهای Void به آن حمله کرده‌اند و قصد دارند Sunwell را تصرف کرده و جهان را در تاریکی کامل غرق سازند. در ادامه می‌توانید تریلر سینمایی The War Within را مشاهده کنید:

سومین قسمت از Worldsoul Saga و دوازدهمین بسته‌الحاقی با نام World of Warcraft: The Last Titan خواهد بود. این بسته‌الحاقی نیز در دنیای قدیمی جریان دارد اما در Northrend که قبلاً صحنه‌ی داستان Wrath of the Lich King بود، تایتان‌ها به آزروث بازمی‌گردند و بازیکنان “توطئه‌ای وسیع” درباره تایتان‌ها و هدف‌های آن‌ها را کشف خواهند کرد.

برای اعلام این خبر، “کریس متزن”، یکی از توسعه‌دهندگان افسانه‌ای وردلد آف کرافت (World of Warcraft)، به صحنه آمد و در کنار ارائه خط داستانی جدید، از بازگشت خود به عنوان مدیر خلاقیت ارشد خبر داد. او همچنین اعلام کرد که این بسته‌الحاقی «خلاصه‌ای از 20 سال اول خط داستانی خواهد بود» که همزمان «ما را به سوی 20 سال دوم هدایت می‌کند و آغازی برای آن نیز محسوب می‌شود.» در پی آن، متزن برنامه‌ای شبیه به زمان‌بندی‌های دنیای سینمایی مارول را برای WoW ارائه داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بسته‌‌های الحاقی جدید World of Warcraft چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *