بازی Dragon’s Dogma 2 در عربستان با محدودیت سنی منتشر خواهد شد

روز گذشته، خبری مبنی بر اینکه بازی Dragon’s Dogma 2 ، محصول جدید کمپانی «کپ‌کام»، در عربستان محدودیت سنی خواهد داشت، منتشر شد.

شب گذشته، با انتشار یک عکس، درجه سنی Dragon’s Dogma 2 نیز در عربستان سعودی مشخص شد؛ اما همچنان تاریخ انتشار رسمی این بازی مشخص نیست. با توجه به دموهایی که از این بازی در رویدادهایی مانند نمایشگاه «Tokyo Game Show» نمایش داده شده، نشان می‌دهد که عرضه این عنوان به زودی رخ نخواهد داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتشار بازی Dragon’s Dogma 2 در عربستان

Dragon’s Dogma 2، سال گذشته در یک برنامه زنده به مناسبت جشن ده سالگی بازی اصلی معرفی شد. چندی پیش، کمپانی «کپ‌کام» اعلام کرد که این بازی در عربستان سعودی، با محدودیت سنی +18 سال منتشر می‌شود.

«کاپکام» در جواب سوال یک کاربر گفت:

یک عنوان فاش نشده نیز در انتهای سال جاری منتشر می‌شود.

بازی Dragon’s Dogma 2

به تازگی، در یک پیش‌نمایش از این عنوان که توسط وبسایت «VGC» به انتشار رسیده بود مشخص شد که ادامه داستان این بازی حس و حالی نزدیک نسبت به بازی اول دارد. Dragon’s Dogma 2، یک بازی اکشن نقش آفرینی (RPG) تک‌نفره داستان محور است که بازیکنان را به چالش می‌کشد تا تجربه خود را انتخاب کنند. بازیکنان می‌توانند ظاهر شخصیت «Arisen» خود و شغل او را به صورت دلخواه تعیین نمایند.

نویسنده «VCG»، در رابطه با این بازی گفت:

تاکنون بازی Dragon’s Dogma 2، حس و حالی شبیه به نسخه قبلی خود دارد. این موضوع ممکن است به نظر عجیب برسد؛ اما طرفداران واقعی Dragon’s Dogma 2 همچنان می‌توانند از این بازی لذت ببرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Dragon’s Dogma 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *