زمان انتشار بازی بعدی سازندگان Days Gone لو رفت

به نظر می‌رسد که سازندگان Days Gone ، در حال توسعه پروژه جدیدی هستند که در سال 2025 میلادی برای کنسول‌های نسل جدید منتشر خواهد شد.

از عرضه بازی Days Gone برای کنسول پلی استیشن، 4 سال گذشته است و تاکنون تعدادی گزارش درباره پروژه بعدی استودیو «Bend» منتشر شده که بازتاب فراوانی در فضای مجازی به همراه داشته است.


ادامه مطلب در ادامه 

بیشتر بخوانید:


زمان انتشار بازی بعدی سازندگان Days Gone لو رفت

شایعات بر این اساس هستند که استودیوی «Bend»، در حال توسعه نسخه جدیدی از مجموعه بازی‌های Uncharted است. این اتفاق در حالی رخ داده که گزارش‌های دیگر به احیای سری بازی‌های Syphon Filter اشاره دارند.

سازندگان Days Gone
سازندگان Days Gone

همچنین، شایعاتی درباره توسعه بازی روزهای از دست رفته 2 منتشر شده؛ اما به نظر می‌رسد مدیران پلی استیشن، هنوز به صورت رسمی، ساخت این بازی را تأیید نکرده‌اند. در حال حاضر، اطلاعات دقیقی درباره پروژه بعدی استودیوی «Bend» در دسترس نیست؛ اما به نظر می‌رسد بازی جدید این تیم، در سال 2025 عرضه خواهد شد.

یک هنرمند با نام «هونگ نویی»، اخیراً در صفحه «ArtStation» خود، به یک پروژه نامعلوم اشاره کرده که توسط استودیوی «Bend» در حال توسعه است و در سال 2025 منتشر خواهد شد. باید توجه داشت که این اطلاعات هنوز قطعی نیستند و ممکن است حدس و گمان این هنرمند باشد. بنابراین، نباید به طور قطعی منتظر بازی جدیدی از سازندگان Days Gone در سال 2025 باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی جدید استودیوی «Bend» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *