ادای احترام مت له‌بلانک بازیگر نقش جویی در سریال «دوستان» به متیو پری

«مت له‌بلانک»، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به متیو پری ، همبازی او در سریال دوستان، ادای احترام کرد. متیو پری، در سن 52 سالگی، نزدیک به دو هفته پیش درگذشت.

«متیو استیون له بلانک» (Matthew Steven “Matt” LeBlanc) بازیگر آمریکایی و متولد ۲۵ ژوئیه ۱۹۶۷ است. مت له‌بلانک در پست اینستاگرامی خود نوشت که افتخار می‌کند که با «متیو پری» روی صحنه مشترکی رفته و او را دوست خود خطاب کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ادای احترام مت له بلانک به متیو پری

«متیو استیون له بلانک»، در پست اینستاگرامی‌اش نوشت:

افتخار می‌کنم که با پری روی صحنه مشترکی رفته‌ام و او را دوست خود خطاب کرده‌ام. با قلبی سرشار از اندوه با تو وداع می‌کنم. دورانی که با هم داشتیم به راستی بهترین دوران زندگی من است. روی صحنه رفتن با تو و دوست نامیدن تو افتخاری بود. همیشه وقتی به تو فکر می‌کنم لبخند خواهم زد و هرگز فراموشت نمی‌کنم. هرگز. بال‌هایت را بگشا و پرواز کن برادر بالاخره آزاد شدی. خیلی دوستت دارم و به گمانم ۲۰ دلاری که بدهکاری را پس نخواهی داد.

ادای احترام مت له بلانک به متیو پری
متیو پری و مت له بلانک

او در این نوشته نیز طنزی که میان او و بازیگران سریال فرندز بود را فراموش نکرده و با اشاره به بدهی متیو، شوخی کوچکی در حالی که درونش پر از غم است می‌کند. «بلانک»، از تاریخ 1994 تا 2004 نقش «جویی تریبیانی» را مقابل پری در نقش «چندلر بینگ» بازی کرد. بلانک پیش‌تر نیز به همراه بازیگران «جنیفر انیستون»، «کورتنی کاکس»، «دیوید شویمر»، و «لیسا کودرو» با انتشار بیانیه مشترکی به پری ادای احترام کرده بودند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مرگ متیو پری چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *