تیزر تریلر بازی Warframe منتشر شد

Warframe یک بازی اکشن و نقش‌آفرینی آنلاین سوم شخص است که شرکت «Digital Extremes» وظیفه ساخت آن را بر عهده داشت. رسانه «IGN»، چندی پیش از تریلر بازی Warframe رونمایی کرد.

این بازی در مارس 2013 برای رایانه‌های شخصی، در نوامبر 2013 برای پلی‌استیشن 4، در سپتامبر 2014 برای ایکس‌باکس وان، نوامبر 2018 برای نینتندو سوییچ، نوامبر 2020 برای پلی‌استیشن 5 و در آوریل 2021 برای ایکس‌باکس سری X/S منتشر شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تیزر تریلر بازی Warframe منتشر شد

در سال 2022، نسخه‌ای از بازی با قابلیت «cross-platform» عرضه شد. همچنین، ذخیره متقاطع و پورت‌های دستگاه‌های تلفن همراه برای اوایل سال 2024 برنامه‌ریزی شده‌اند. شب گذشته رسانه «IGN» با انتشار تیزر آپدیت بازی Warframe ، از این نسخه رونمایی کرد. بازی Warframe در حال حاضر در وضعیت بتا دائمی قرار دارد.

در بازی Warframe، بازیکنان قادر خواهند بود شخصیت خود را با استفاده از لباس‌های نبرد پیشرفته به نام Warframe سفارش‌سازی کنند. هر Warframe، ویژگی‌ها و قدرت‌های منحصر به فردی دارد که بازیکنان می‌توانند در طول بازی آن‌ها را بهبود ببخشند و تنظیم کنند. بازیکنان می‌توانند به صورت تک نفره و یا همراه با دوستان خود به عنوان تیم در ماموریت‌های مختلف شرکت نمایند.

تیزر وارفریم نشان داد که نسخه گوشی‌های همراه این بازی در تاریخ 7 دسامبر 2023 (16 آذر 1402) عرضه خواهند شد. Warframe یک بازی رایگان است و بازیکنان می‌توانند از پلتفرم‌های مختلف با یکدیگر بازی کنند. این بازی توسط جامعه‌ای فعال و پرشور از بازیکنان پشتیبانی می‌شود و به مرور زمان با به روزرسانی‌ها و محتواهای جدید توسعه یافته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Warframe چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *