بیش از 20 میلیون نفر بازی Life Is Strange را تجربه کرده‌اند

استودیوی «اسکوئر انیکس» (Square Enix)، چند روز گذشته خبر شوکه‌کننده‌ای را درباره اولین بازی خود منتشر کرد که نشان می‌دهد تاکنون 20 میلیون بازیکن بازی Life Is Strange را تجربه کرده‌اند.

بازی لایف ایز استرنج که ابتدا در سال 2015 به صورت اپیزودیک منتشر شد، درباره یک دانشجو به اسم «مکس کالفیلد» است که متوجه می‌شود توانایی بازگرداندن زمان را دارد. در ابتدا به نظر می‌رسد که این توانایی برای رفع همه مشکلاتش و کمک به دوستانش است؛ اما او به زودی متوجه می‌شود که استفاده از این قدرت، هزینه‌های زیادی را برایش به همراه دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بیش از 20 میلیون نفر بازی Life Is Strange را تجربه کرده‌اند

این بازی، با توجه به تصویر واقع‌‎گرایانه‌ای که از زندگی نوجوانان و رابطه پیچیده و زیبای «مکس» و دوستش «کلوئی پرایس» نشان می‌دهد، طرفداران زیادی برای خودش به دست آورده است. به دلیل محبوبیت بالای این بازی، عناوین متعددی از جمله پیش‌درآمد Before the Storm که بر روی زندگی «کلویی» تمرکز دارد نیز ایجاد شد. آخرین عنوان این سری، «Life is Strange: True Colors» نام دارد که در سال 2021 به انتشار رسید و روی شخصیت «الکس چن» تمرکز می‌کند.

حساب کاربری X (توئیتر سابق) این بازی، چندی پیش با انتشار یک توئیت اعلام کرد که تعداد بازیکنان Life Is Strange ، از 20 میلیون نفر عبور کرده است.

20 میلیون بازیکن بازی Life Is Strange

این بازی مشهور در سال 2015 عرضه شد و یک ریمستر از آن نیز برای پلتفرم‌های Xbox One ،PS4 ،Nintendo Switch و PC به عنوان بخشی از Life is Strange Remastered Collection در دسترس است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Life Is Strange چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *