ریمیک بازی Silent Hill 2 در دست ساخت است

ریمیک بازی Silent Hill 2 استودیو بلوبر، از مدت‌ها پیش در دست تولید قرار دارد. حال این استودیو پس از سکوت طولانی، جزئیاتی از روند ساخت این بازی را اعلام کرد.

استودیو Bloober Team که مسئول ساخت بازی ریمیک Silent Hill 2 است، با موجی از سوالات و نگرانی‌های طرفداران در مورد وضعیت این بازی که پس از معرفی در اکتبر 2022 هیچ خبری در مورد آن نبود مواجه شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ریمیک بازی Silent Hill 2 در دست ساخت است

صفحه استیم این بازی به‌روزرسانی‌هایی را شاهد بوده و کونامی به تازگی توضیح داده که «داستان منشأ ویژه» که برای Pyramid Head لیک شده است، «غلط» است، اما از تاریخ انتشار ریمیک این بازی هیچ اطلاعاتی وجود ندارد. خوشبختانه، Bloober Team در توییتر تایید کرد که روند ساخت ریمیک بازی لغو نشده است. در پاسخ به سوال یکی از طرفداران در مورد اینکه چه زمانی می‌توانیم انتظار جزئیات جدید را داشته باشیم، یا اینکه آیا این به کونامی بستگی دارد یا خیر، سازنده بازی اعلام کرد که کونامی ناشر بازی است و مسئولیت ارتباطات قطعا بخشی از وظایف آن‌ها است.

ریمیک بازی Silent Hill 2
ریمیک بازی Silent Hill 2

بازی Silent Hill 2 Remake در ماه اکتبر 2022 در رویداد Silent Hill Transmission معرفی شد. با اینکه استودیو Bloober Team در مصاحبه‌های متعددی درباره ریمیک سایلنت هیل 2 صحبت کرده است، اما تا به حال هیچ تریلر یا تصویر جدیدی از بازی در دسترسش نیست.

به تازگی در فروشگاه Best Buy صفحه‌ای برای پیش‌خرید قرار گرفت که در آن به داستان شخصیت Pyramid Head اشاره شده بود؛ اما شرکت کونامی در بیانیه‌ای اعلام کرد که اطلاعات این فروشگاه غلط است. بازی Silent Hill 2 برای PC و PS5 منتشر می‌شود و این بازی، یک انحصاری زمانی برای کنسول سونی است که براساس گزارش‌ها به مدت 12 ماه خواهد بود و صفحه نمایش لودینگ نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ریمیک بازی Silent Hill 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *