تریلر جدید بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl منتشر شد

استودیوی توسعه‌دهنده بازی GSC Game World، در رویداد PC Gaming Show، تریلر جدید بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl را منتشر کرد.

در این رویداد، تیزر بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl به نمایش درآمد که تاکیدی بر برنامه انتشار قبلی داشت. این تریلر، یکی از اعضای پیشین مونولیت در این بازی را نشان می‌دهد که در موقعیتی سخت و دشوار گرفتار است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر جدید بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl منتشر شد

بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl قرار است در سه ماهه اول سال 2024 برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه شود. این بازی در روز انتشار خود در سرویس Game Pass قرار خواهد گرفت. چندین شخصیت دیگر نیز در بازی حضور دارند و اسکیف، قهرمان اصلی داستان، بین مأموریت‌ها و دیدگاه‌های متفاوت گیر کرده است.

علاوه بر این، خطرات نسخه‌های قبلی بازی همچنان وجود دارد. بازیکن‌ها برای پیدا کردن وسایل و مقابله با تشعشعات و موجودات جهش یافته، به منطقه Chornobyl Exclusion Zone سفر می‌کنند. در ادامه می‌توانید تریلر بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl را مشاهده کنید.

بازیکن‌ها باید در انتظار اتفاقات ناگهانی مرموز و انسان‌های دیگر، از جمله راهزن‌ها و استالکرها باشند. بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl با ترکیب داستان چند شاخه، عناصر ترسناک و شوتر اول شخص، تجربه‌ای هیجان‌انگیز و بقا محور را ارائه می‌دهد. این بازی که با موتور Unreal Engine 5 ساخته شده است، بیش از 30 نوع سلاح گرم و امکانات شخصی‌سازی گسترده را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر جدید بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl چیست؟ آیا نسخه اول این بازی را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *