زک اسنایدر اسپین آف فیلم 300 را خواهد ساخت

بالاخره پس از مدت‌ها، اسپین آف فیلم 300 می‌تواند به یک واقعیت تبدیل شود. در مصاحبه‌‌ای که اخیراً «زک اسنایدر» با نشریه «هالیوود ریپورتر» داشت، فاش کرد که او و همسرش «دبرا اسنایدر»، حقوق این فیلم را دوباره دریافت کرده‌اند.

همکاری میان «زک اسنایدر» و شرکت «نتفلیکس» با انتشار فیلم ارتش مردگان (Army of the Dead) در سال 2021 آغاز شد. این دو فرد با همکاری همدیگر در چندین پروژه بزرگ، از جمله فیلم حماسی دو بخشی Rebel Moon، مشغول به فعالیت شده‌اند. همچنین، او در سریال انیمیشنی Twilight of the Gods که سال آینده منتشر می‌شود و از اساطیر نورس الهام گرفته شده، نقش خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


زک اسنایدر اسپین آف فیلم 300 را خواهد ساخت

در مصاحبه‌ای که «زک اسنایدر» با نشریه «هالیوود ریپورتر» داشت گفت:

ما حقوق این فیلم را پس گرفتیم و اگر بخواهیم می‌توانیم آن را بسازیم. نمی‌دانم بازار یک فیلم فوق‌العاده عاشقانه و فوق‌خشن چگونه است؛ شاید عالی باشد.

اسپین‌آف فیلم 300

این فیلم در ابتدا قرار بود تا دنباله‌ای بر فیلم 300 و 300: ظهور یک امپراتوری باشد و او در سال 2019 روی فیلمنامه این فیلم کار می‌کرد. اکنون «زک اسنایدر» فیلم Blood and Ashes را به عنوان یک اثر عاشقانه در دست ساخت قرار دارد که می‌خواهد رابطه «اسکندر» و «هفستیون» (از اشراف زادگان مقدونی) را به تصویر بکشد. با وجود نقدهای متفاوت، اقتباس «زک اسنایدر» در فیلم سینمایی 300 نه تنها در باکس آفیس جهانی بیش از 456 میلیون دلار فروخت، بلکه به سبک بصری متمایز او کمک زیادی کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردانی زک اسنایدر و فیلم 300 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *