جوکر فلوریدا از سازندگان بازی GTA 6 درخواست غرامت کرد

«جوکر فلوریدا» که تصویر آن را در تریلر بازی GTA 6 دیدیم، معتقد است سازندگان این بازی او را مسخره کرده‌اند و از Rockstar Games، مبلغی حدود 1 تا 2 میلیون دلار درخواست غرامت کرد.

«لائورنس سالیوان» که با نام «جوکر فلوریدا» نیز شناخته می‌شود، به تازگی در رسانه‌های اجتماعی به این نکته اشاره کرد که شباهت زیادی بین او و شخصیتی که در تریلر بازی GTA VI منتشر شده وجود دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


جوکر فلوریدا از سازندگان بازی GTA 6 درخواست غرامت کرد

«لائورنس سالیوان»، اولین‌بار پس از انتشار عکس‌های سلفی با موهای رنگ شده و خالکوبی‌های صورتش مورد توجه قرار گرفت و در نتیجه مردم به او لقب «جوکر فلوریدا» را دادند. تریلر GTA 6 عکس سلفی یک شخصیت با موهای بنفش را نشان می‌دهد که خالکوبی‌های مشابه‌ای در اطراف چشم‌ها و گونه‌هایش دارد.

«جوکر فلوریدا»، با انتشار یک ویدئو در اینستاگرام خود اعلام کرد:

این من هستم که در تریلر حضور دارد. این کسی که آن‌ها از او الهام گرفته‌اند من هستم. آهای GTA، ما باید با همدیگر صحبتی داشته باشیم. یا اینکه شما باید به من 2 میلیون دلار بدهید.

بازی GTA 6

«لائورنس سالیوان» ادعا دارد که استودیوی «راکستار» Rockstar Games، بدون اجازه از تصویر او استفاده کرده و این امر باعث آسیب مالی و عاطفی به او شد. او از شرکت خواسته که مبلغ 1 تا 2 میلیون دلار را به عنوان جبران خسارت به او پرداخت کند. استودیوی «راکستار» تاکنون به این ادعاها واکنشی نشان نداده است.

این اولین بار نیست که این استودیو در مرکز توجه رسانه‌ها و حواشی قرار می‌گیرد. در ابتدای انتشار بازی GTA V، «لیندسی لوهان» نیز تلاش کرد از شرکت به دلیل استفاده از شباهت او برای یک شخصیت فرعی در بازی شکایت کند. ادعاهای او در سال 2018 رد شدند و دادگاه نیویورک تصریح کرد که شخصیت فقط یک زن جوان عادی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این ادعاهای «جوکر فلوریدا» چیست؟ آیا او می‌تواند غرامت دریافت کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *