زمان پخش مسابقه سرنخ

فصل دوم مسابقه سرنخ در ژانر پلیسی و معمایی به تهیه‌کنندگی و اجرای «آریا طاهری» و کارگردانی «مهدی کتیراچی»، از چهارشنبه تا جمعه ساعت 19 به روی آنتن می‌رود.

به نقل از فیگار و گزارش ایسنا، این مسابقه در 50 قسمت، با آیتم‌های مختلف مستند‌محور و با تغییراتی نسبت به فصل پیشین خود در حال تولید است. همچنین، نقش کارآگاه و دانای کل داستان فصل دوم سرنخ بر عهده آریا طاهری خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


زمان پخش مسابقه سرنخ

در این مسابقه، به پرونده‌های واقعی جنایی پرداخته می‌شود و در هر قسمت، دو شرکت‌کننده به عنوان دستیار کارآگاه در برنامه حضور پیدا خواهند کرد. آن‌ها با حضور در صحنه جرم، سرنخ‌های مختلف را پیدا کرده و سپس با انتخاب مظنونین، براساس منطق و اطلاعات بدست آمده، از آن‌ها بازجویی می‌کنند.

زمان پخش مسابقه سرنخ

فصل 2 مسابقه سرنخ با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا و با محور اصلی آموزش و پیشگیری از جرایم ساخته شده و به‌زودی از شبکه نسیم پخش می‌شود. علاقمندان می‌توانند بازپخش این برنامه را روز بعد ساعت 3:30 صبح و 14:00 ظهر مشاهده کنند.

«آریا طاهری»، مجری و تهیه‌کننده این برنامه، در توضیحاتی درباره تغییرات فصل جدید، به این صورت اشاره کرد:

تغییراتی که در مسابقه برای فصل دوم انجام شد، بسیار فراوان بود. با چالش‌هایی نیز مواجه شدیم؛ زیرا برنامه ما کپی از هیچ برنامه دیگری نبود و ایده شکل‌گیری و طراحی آن در شبکه نسیم روشن شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مسابقه سرنخ چیست؟ آیا فصل اول این برنامه را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *