بازی Prince of Persia: The Lost Crown دارای قابلیت مترویدوینیا خواهد بود

بازی Prince of Persia (شاهزاده ایرانی: تاج گمشده) یک ویژگی دسترسی بسیار مفید و باورنکردنی به نام مترویدوینیا را معرفی می‌کند.

به گزارش فیگار به نقل از نشریه «gamerant» تریلر جدیدی که منتشر شده، جزئیات ویژگی‌های دسترسی بازی شاهزاده ایرانی: تاج گمشده را نشان می‌دهد و مکانیکی را به نمایش می‌گذارد که برای ژانر Metroidvania مفید است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازی Prince of Persia: The Lost Crown دارای قابلیت مترویدوینیا خواهد بود

بازی جدید شاهزاده ایرانی یک ویژگی دسترسی جدید به نام «Metroidvania» را معرفی می‌کند که به معنی امکان گرفتن اسکرین شات و علامت‌گذاری روی نقشه بازیکن است. «یوبی‌سافت مون‌پلیه» با افزودن ویژگی‌هایی مانند گیم‌پلی قابل تنظیم و امکان ذخیره اسکرین‌شات‌ها برای مرجع، قصد داشت ژانر Metroidvania را برای تازه‌واردان در دسترس‌تر کند. بازیکنان این ویژگی را مفید و طبیعی دانسته‌اند که مرزهای ژانر را جابجا می‌کند.

بازی Prince of Persia

در تریلر جدیدی از «شاهزاده ایرانی: تاج گمشده» یوبی سافت، یک ویژگی دسترسی جدید که برای ژانر Metroidvania فوق العاده مفید است به نمایش گذاشته شده است. «The Lost Crown» عنوانی است که منشا این فرنچایز را با تاکید بر مبارزه به عنوان یک پلتفرمر 2 بعدی sidescrolling بازبینی می‌کند. تغییر جهت باعث تغییر ژانرهای آن نیز می‌شود و Metroidvania آن را بیشتر به یک بازی 2.5 بعدی شبیه به Metroid Dread نینتندو تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Prince of Persia چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gamerant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *