جوکر فلوریدا راکستار را تهدید کرد که با هکر GTA 6 همکاری می‌کند

پس از انتشار تریلر بازی محبوب GTA 6، جوکر فلوریدا با اعلام یک تهدید پر حاشیه، قصد دارد از راکستار به هر شکل ممکنی پول دریافت کند.

«لارنس سالیوان»، ملقب به «جوکر فلوریدا»، درخواست چند میلیون دلار پول از «راکستار» دارد و ادعا می‌کند که این استودیو از تصویر او در GTA 6 استفاده کرده است. او درخواست غرامت خود را به صورت پیاپی افزایش داده و با تهدید نهایی، حالا درخواست 10 میلیون دلار پول دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


جوکر فلوریدا راکستار را تهدید کرد که با هکر GTA 6 همکاری می‌کند

«جوکر فلوریدا» این دفعه با تهدیدی طناز و کمی خنده‌دار، اعلام کرده که قصد همکاری با هکر راکستار را دارد. اگر پول درخواستی به او داده نشود، ادعا می‌کند که هکر را از بیمارستان روانی آزاد کرده و دوباره سیستم راکستار را هک می‌کنند. بسیار دشوار و دور از ذهن است که این فرد و این تهدید مسخره به نتیجه‌ای برسد.

جوکر فلوریدا

«آریون کورتاج»، هکر 18 ساله و عضو اصلی گروه هکری بین‌المللی «$Lapsus»، به دلیل مهارت‌هایش در حملات سایبری، در سال گذشته دستگیر شده و با توجه به تهدید خود، به حبس ابد در بیمارستان محکوم شد.

در حالی که نسخه کامپیوتر احتمالاً با یک سال تاخیر در دسترس قرار خواهد گرفت، تا سال 2025، بازی GTA 6 برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همکاری جوکر فلوریدا و هکر GTA 6 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *