بازی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition آپدیت جدیدی دریافت می‌کند

به دلیل مشکلات فنی جدی که در سال 2021 در عرضه‌ بازی GTA: The Trilogy رخ داد، این بازی به شدت توسط بازیکنان مورد انتقاد قرار گرفت.

بهبود‌های انجام شده در سه عنوان کلاسیک، به طور ناگواری تجربه بازی را نسبت به گذشته بهبود نداده، بلکه وضعیت آن را تحت‌تأثیر قرار داده است. حتی در حال حاضر، این سه‌گانه در وضعیتی قرار دارد که باید بهبودهای متعددی روی آن اعمال شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آپدیت جدید بازی GTA: The Trilogy

در حال حاضر به نظر می‌رسد که برخی از بهبودها به زودی بر روی نسخه رایانه‌های شخصی عرضه خواهند شد. همانطور که توسط کاربر @videotechuk_ در توییتر گفته شد، فعالیت‌های اخیر در صفحه SteamDB بازی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition نشان می‌دهد که «راکستار» در حال کار بر روی بروزرسانی جدیدی برای ریمستر این بازی در استیم مشغول است.

بازی GTA: The Trilogy

این کاربر به تغییرات SteamDB اشاره کرده و اظهار کرده که این فعالیت واقعی و حقیقی است و به نظر نمی‌رسد فقط مربوط به تغییر کلیدهای رمزگذاری باشد، چیزی که معمولاً در بازی‌ها مشاهده می‌شود. هنوز مشخص نیست که به‌روزرسانی چه زمانی منتشر خواهد شد و آیا برای تمام پلتفرم‌ها در دسترس خواهد بود یا خیر.

Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definition Edition در حال حاضر برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One، Nintendo Switch، PC، iOS و Android در دسترس قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی آپدیت جدید بازی GTA: The Trilogy چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *