تریلر بازی Indika منتشر شد

تریلر بازی Indika لحظاتی از بازی اکشن ماجراجویی سوم شخص را به تصویر می‌کشد و در این بازی، شما به عنوان یک راهبه به دنبال ماجراجویی خواهید رفت.

بازی Indika، به زودی در دسترس رایانه‌های شخصی و کنسول‌های بازی قرار می‌گیرد. این بازی پرهیجان و فکری، از 5 تا 12 فوریه (16 تا 27 بهمن) به‌عنوان بخشی از Steam Next Fest در پلتفرم «Steam» قابل دسترس است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر بازی Indika به انتشار درآمد

بازی Indika داستان یک راهبه جوان را روایت می‌کند که به‌همراه غیرعادی‌ترین راهبه‌ها و خود شیطان، به سفر شگفت‌انگیز برای کشف راه خود قرار می‌گیرد. توسعه‌دهنده Odd Meter در ابتدا در روسیه زندگی می‌کرد؛ اما ناشر 11 Bit Studios به تیم کمک کرد تا به قزاقستان نقل مکان کنند، جایی که اکنون در حال تکمیل تولید این بازی هستند.

فضای روسیه در قرن نوزدهم، در کنار مضامین غم و اندوه مطلق، گناه و معضلات اخلاقی، نقش مهمی در روایت بازی دارد. موضوعات دین و اقتدار در طول سفر ایندیکا رایج است؛ زیرا او با موانع سخت زیادی روبرو خواهد شد که باعث می‌شود سوالاتی درباره واقعیت و جایگاه او در آن مطرح شود.

«دیمیتری سوتلو»، کارگردان بازی Indika در آن زمان گفت:

بعد از 24 فوریه 2022، همه چیز پیچیده‌تر شد؛ زیرا ماندن در روسیه هم از نظر جسمی ترسناک و مهم‌تر از آن از نظر اخلاقی دشوار شد. بنابراین تصمیم گرفتیم به کشور دیگری برویم. امروزه به صورت آشکار می‌توان دید که موضوعات مطرح شده چقدر مرتبط با بازی ما هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر بازی Indika چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: ign


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *