حضور محمد علی کلی در بازی WWE 2K24 تایید شد

اخیراً اعلام شد که محمد علی کلی به عنوان یکی از شخصیت‌های قابل انتخاب در بازی WWE 2K24 خواهد بود. او، یکی از معروف‌ترین بوکسور‌های دنیا است.

چندی پیش یک تریلر از معرفی این شخصیت نشان داده شد که لحظات مهمی از حالت نمایشی 40Years of WrestleMania و همچنین انواع مسابقات جدید از جمله آمبولانس، تابوت و داور مهمان را به تصویر می‌کشد. در پایان ویدیو، «محمد علی» را در کنار رینگ مشاهده می‌کنیم که به مسابقه می‌پیوندد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


معرفی محمد علی کلی بازی WWE 2K24

علاوه بر این، «محمد علی کلی» در اولین رویداد اصلی WrestleMania به عنوان داور شرکت کرده بود؛ اما هنوز اطلاعاتی از مسابقه Showcase منتشر نشده و حضور کشتی‌گیران مانند «هالک هوگان» (Hulk Hogan)، «رُدی پایپر» (Roddy piper)، «پل اورندورف» (Paul Orndorff) و آقای «تی» (Mr. T)، هنوز مشخص نیست.

بازی WWE 2K24

شما هم‌اکنون می‌توانید WWE 2K24 را پیش‌خرید کنید که نسخه استاندارد آن با قیمت 60 دلار و نسخه دیلاکس با قیمت 100 دلار عرضه می‌شود. نسخه دیلاکس شامل Rhea Ripley و Bianca Belair به عنوان یک کاور دوگانه است و همچنین شامل یک Season Pass، بسته پاداش نسخه دیلاکس و Nightmare Family Pack می‌شود.

Nightmare Family Pack شامل چهار سوپراستار و سه کارت MyFaction است. بازی WWE 2K24، جدیدترین نسخه از سری بازی‌های WWE 2K، در تاریخ ۸ مارس 2024 (18 اسفند 1402) برای پلتفرم‌های PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ حضور محمد علی کلی در بازی WWE 2K24 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *