تریلر بازی Detective: Ritual of the Sea منتشر شد

نخستین تریلر بازی Detective: Ritual of the Sea که یک اثر کارآگاهی در سبک اکشن و ماجراجویی سایبرپانک است، توسط InterStudio منتشر شد.

بازیکنان در بازی Detective: Ritual of the Sea، برای حل پرونده‌های جنایی در دنیایی عجیب، سخت تلاش خواهند کرد تا اسرار تاریک و ناگفته‌ای را کشف کنند. آن‌ها از فناوری پیشرفته آینده برای حل پازل‌های جنایی، بازسازی صحنه‌های جرم و تجزیه و تحلیل شواهد برای رسیدن به آخر قضیه استفاده می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر بازی Detective: Ritual of the Sea به انتشار در آمد

Detective: Ritual of the Sea یک بازی کارآگاهی در سبک اکشن و ماجراجویی سایبرپانکی بوده که InterStudio سازنده آن است. در این بازی، بازیکنان برای حل پرونده‌های جنایی در دنیایی سخت و پر از راز و رمز تلاش می‌کنند تا اسرار تاریکی را کشف کنند که مدت‌هاست پنهان مانده‌اند.

آن‌ها از فناوری پیشرفته آینده برای حل پازل‌های جنایی، بازسازی صحنه‌های جرم و تجزیه و تحلیل شواهد برای رسیدن به ته قضیه استفاده خواهند کرد. همچنین، انتخاب دیالوگ و استفاده از استدلال قیاسی نیز در این بازی بسیار حائز اهمیت است.

تریلر Detective: Ritual of the Sea مشخص کرد که این بازی به عنوان یکی از بخش‌های Steam Next Fest، در آینده برای رایانه شخصی منتشر خواهد شد. این اثر با مکانیک‌های گیم‌پلی که به دقت طراحی شده‌اند، بازی جذابی را ارئه داده است. با ترکیب عناصر ماجراجویی، حل پازل و اکتشاف، بازیکنان خود را جذب روایت بازی خواهند کرد. آن‌ها با انتخاب‌هایی که در طول مسیر انجام می‌دهند، نتیجه هر تحقیق را شکل داده و یک تجربه گیم‌پلی پویا و لایه‌ای را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر بازی Detective: Ritual of the Sea چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *