اولین تصویر از بازی Dawnwalker منتشر شد

استودیوی «Rebel Wolves» یک استودیو بازیسازی است که از اعضای سابق «سی دی پراجکت» تشکیل شده و حالا اولین تصویر از بازی Dawnwalker ؛ نخستین بازی رسمی خود را منتشر کرد.

این استودیو، به صورت رسمی اعلام کرد که بازی اول آن‌ها، با عنوان Dawnwalker عرضه خواهد شد. حدود یک ماه پیش، برخی اطلاعات درباره این پروژه منتشر شده بود و اشاره‌ای به نام Dawnwalker در این اطلاعات وجود داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اولین تصویر از بازی Dawnwalker منتشر شد

شب گذشته، استودیوی «Rebel Wolves» تصویری جدید را به صورت رسمی منتشر کرد و گفت که اولین بازی آن‌ها Dawnwalker خواهد بود. در این اعلامیه، تصویر اولیه از بازی نیز منتشر شد که یک شمشیر زن را نشان می‌دهد.

بازی Dawnwalker

اولین بازی نیروزهای سابق سی دی پراجکت ، یک اثر فانتزی AAA تاریک است که با استفاده از موتور آنریل 5 توسعه داده می‌شود. این بازی یک جهانِ‌باز و داستان‌محور دارد. اگرچه انتظار نمی‌رود وسعت آن به اندازه Witcher 3 باشد؛ اما به نظر می‌رسد که یکی از اهداف Rebel Wolves ارائه ماموریت‌های نقش‌آفرینی بیشتری به بازیکنان است.

Rebel Wolves، در 2 سال پیش، تحت رهبری «کنراد توماسکیویچ» تأسیس شد. او که تجربه کارگردانی بازی The Witcher 3 و نقش‌های مدیر تولید/کارگردان ثانویه در بازی Cyberpunk 2077 را در کارنامه خود دارد، به عنوان رهبر این استودیو فعالیت می‌کند. همچنین، لازم است به این نکته اشاره کنیم که هفته گذشته یکی از اعضای باتجربه سابق سی دی پراجکت رد به Rebel Wolves پیوست. Dawnwalker در چند سال آینده، برای پلتفرم‌های PC، Xbox Series X/S و PlayStation 5 منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت بازی توسط نیروهای سابق استودیوی سی‌دی پراجکت چیست؟ آیا این بازی مانند دیگر آثار آن‌ها در شرکت قبلی خود موفق خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *