تریلر گیم پلی بازی AI Limit منتشر شد

به تازگی تریلر گیم پلی بازی AI Limit ، یکی از مورد انتظارترین آثار دنیای بازی منتشر شد که تصویری نوع جهان آن را برای طرفداران به نمایش می‌گذارد.

طبق گزارش CE-Asia، بازی AI Limit آینده دوری از سقوط تمدن را به تصویر می‌کشد. جهان اکنون توسط یک ماده مرموز به نام گل آلوده شده، با هیولاهایی که در سرزمین حرکت می‌کنند و بازماندگان در تلاش برای بقا هستند. بازیکن در نقش «اریسا»، یک موجود قدرتمند به نام «بلیدر» با توانایی بازسازی باورنکردنی، قرار خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر گیم پلی بازی AI Limit

در جستجوی خود، «اریسا» با هدف آشکار کردن حقیقت پشت فاجعه و کاشتن دانه‌های امید برای یک دنیای جدید، به دیدن آثار شهرهای باستانی پر از دشمنان می‌پردازد. مواجه با میلیاردها دشمن قوی و هیولای خطرناک، «اریسا» تجربه‌های بی‌شماری از مرگ و تولد را پشت سر می‌گذارد. او در شرایط حمله به دنبال فرصت‌ها می‌گردد و تمام تلاش خود را می‌کند تا دگرگونی را ایجاد کند. در ادامه می‌توانید تریلر گیم پلی بازی AI Limit را مشاهده نمایید:

«اریسا» از انواع و اقسام اسلحه‌ها استفاده می‌کند، که اجازه می‌دهد تا با بهره‌گیری از حرکات و مجموعه‌های منحصر به فرد هر اسلحه، حرکت‌های ترکیبی جذابی را اجرا کند. علاوه بر این، سیستم مهارت‌های اسلحه به «اریسا» گزینه‌های حمله بیشتری را ارائه می‌دهد. مکانیزم دست چپ او می‌تواند از دهانه‌های جادویی دسته و دست چپ برای غنی‌سازی سبک نبرد او استفاده کند.

علاوه بر عناصر هیجان‌انگیز جنگ و اکشن، جهان بازی AI Limit یک محیط غنی برای گشت و گذار بازیکنان ارائه می‌دهد. آثار شهرهای عجیب و شگفت‌انگیز، انواع اسلحه و لباس‌های مختلف را پنهان کرده‌اند که یا توسط هیولاهای قدرتمند نگهبانی می‌شوند یا در کنار کوچه‌های عمیق پنهان شده‌اند. این اشیاء نه تنها دارای قدرت باورنکردنی هستند، بلکه به ظاهر منحصر به فرد «اریسا» نیز افزوده می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی (موضوع خبر) چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: gematsu


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *