تاریخ عرضه بازی Avowed مشخص شد

در جریان رویداد شوکیس ایکس باکس که شب گذشته برگزار شد، اطلاعات جدید و تاریخ عرضه بازی Avowed که یکی از بازی‌های مورد انتظار این پلتفرم است به انتشار رسید.

اولین بازی از مجموعه چهار بازی که در رویداد Developer Direct به نمایش گذاشته شد، آخرین بازی ساخته شده توسط استودیوی «Obsidian» بود که تیم توسعه‌دهنده آن اطلاعات زیادی در مورد بازی منتشر کردند. طبق اعلام استودیوی «Obsidian» تاریخ انتشار بازی Avowed در پاییز سال 2024 خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ عرضه بازی Avowed مشخص شد

در طی شوکیس ایکس باکس، سازندگان بازی، اطلاعاتی مانند گیم‌پلی را مطرح کردند. در زمان مبارزه، بازیکنان می‌توانند استایل کاراکتر خود را تغییر داده و با استفاده از شمشیر و سپر وارد نبرد شوند؛ سپس با استفاده از سلاح‌های گرم تیراندازی کنند. همچنین امکان فریز کردن دشمن با دست چپ و سپس شکستن آن با دست راست نیز وجود دارد.

تاریخ عرضه بازی Avowed

یکی از بخش‌های مهم بازی نقش آفرینی Avowed ، این اثر را به یک بازی امیدوارکننده تبدیل می‌کند. در یکی از کوئست‌های فرعی بازی، شما با برخی از اجساد بازمانده از یک نبرد روبرو شوید و باید تشخیص دهید که آیا فرد باقیمانده واقعاً از جنگ فرار کرده یا واقعاً حقیقت را گفته است. سپس، با توجه به انتخابی که بازیکن در پایان کوئست می‌کنند، نتیجه آن در ادامه مشاهده خواهد شد.

زمانی که به شهر بازگردید، خواهید فهمید که کدام انتخاب درست بوده و چه تاثیری بر شهر گذاشته است. در انتها، بازه زمانی انتشار بازی Avowed نیز مشخص شد که در پاییز 1403 بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Avowed چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *