تاریخ انتشار بازی Senua’s Saga: Hellblade II مشخص شد

بامداد امروز، در طی رویداد Developer Direct ایکس باکس، تاریخ انتشار بازی Senua’s Saga: Hellblade II به صورت رسمی مشخص شد.

طبق اطلاعاتی که در رویداد ایکس باکس اعلام شد، داستان بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در قرن دهم و در کشور ایسلند رخ می‌دهد. توسعه‌دهندگان بازی در استودیوی Ninja Theory ادعا کرده‌اند که برای ساخت این بازی، به تاریخ و تمدن این دوره توجه ویژه‌ای داشته‌اند.

یک نکته قابل توجه دیگر در نمایش بازی، طراحی بصری بسیار زیبا و جذاب آن بود. همانند نمایش‌های قبلی از این بازی، چندین صحنه از حرکت شخصیت اصلی بازی را مشاهده کردیم و طراحی محیط و جزئیات چهره شخصیت بسیار مورد توجه بودند؛ اما مهم‌ترین اطلاعات اعلام‌شده، تاریخ انتشار بازی هل بلید 2 بود. Senua’s Saga: Hellblade 2 در تاریخ 22 مه 2024 (1 خرداد 1403) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ انتشار بازی Senua’s Saga: Hellblade II مشخص شد

به تازگی اعلام شده که بازی Hellblade 2 به صورت فیزیکی منتشر نخواهد شد و «Ninja Theory»، توسعه‌دهنده بازی تصمیم گرفته که فقط نسخه دیجیتالی این عنوان را عرضه کند. این خبر از طریق یک پست در وبلاگ «Xbox Wire» پس از برگزاری رویداد «Xbox Developer Direct» در شب گذشته به اطلاع عموم رسید.

تاریخ انتشار بازی Senua’s Saga: Hellblade II

به گفته‌ی «دام متیوز»، قیمت بازی 50 دلار خواهد بود و این قیمت نشان دهنده‌ی مدت زمان کوتاه‌تر داستان در مقایسه با بازی‌های مشابه است. رئیس استودیوی «Ninja Theory»، درباره بازی Senua’s Saga: Hellblade II، اظهار داشت:

این بازی یک اثر صادقانه است و تنها به صورت دیجیتالی با قیمت 50 دلار عرضه خواهد شد.

این بازی، مشابه Hellblade: Senua’s Sacrifice خواهد بود که برای تکمیل آن حدود 9 ساعت زمان لازم است. باید توجه داشت که بازی اصلی نیز در ابتدا تنها به صورت دیجیتالی عرضه شده بود و پس از گذشت یک سال، نسخه فیزیکی آن به انتشار رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نحوه بازاریابی ایکس باکس برای این بازی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *