فروش بازی Stardew Valley به 30 میلیون دلار رسید

بازی Stardew Valley در سال 2016 عرضه و با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. تاکنون، این بازی حدود 30 میلیون نسخه فروش داشته است.

در دو ماه اول عرضه فروش بازی Stardew Valley یک میلیون نسخه را به خود اختصاص داد و در طول 8 سال اخیر، این عدد را به 30 برابر، رو به افزایش برد. از این تعداد، 19 میلیون نسخه توسط بازیکنان رایانه‌ای خریداری شده‌اند، در حالی که بازی روی گوشی‌های موبایل و کنسول‌های خانگی از جمله «نینتندو سوییچ»، «پلی‌استیشن» و «ایکس باکس» نیز قابل دسترسی است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فروش 30 میلیون دلاری بازی Stardew Valley

بازی دره استاردیو توسط یک شخص به نام «اریک بارون» به تنهایی ساخته شده و او در طول سال‌های گذشته به خوبی از بازی پشتیبانی کرده است. در حال حاضر، وی در حال کار بر =آپدیت 1.6 بازی است که به زودی عرضه خواهد شد. این به‌روزرسانی شامل محتوای بسیار زیادی خواهد بود که بزرگ‌تر از برنامه‌های ابتدایی «بارون» هستند.

بازی Stardew Valley

آپدیت جدید شامل یک فستیوال بزرگ، 2 مینی فستیوال، محتوای جدید برای مراحل پایانی بازی و درخت مهارت‌ها، آیتم‌ها و دستورهای پخت جدید، 100 دیالوگ جدید برای شخصیت‌ها، لباس زمستانی برای روستاییان، جوایز جدید برای مراحل بیلبورد، تجربه چند نفره 8 نفره و نوع جدیدی از مزرعه و رازهای جدید خواهد بود. طرفداران این بازی منتظر این به‌روزرسانی هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فروش 30 میلیون دلاری بازی Stardew Valley چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *