غیر رسمی: پردازنده گرافیکی Nintendo Switch 2 مانند PS4 Pro خواهد بود

اخیرا شایعاتی مبنی بر اینکه «نینتندو» قصد دارد از کنسول نسل بعدی خود که پردازنده گرافیکی Nintendo Switch 2 نام دارد، رونمایی کند انتشار یافته است.

طبق اعلام شایعات، نینتندو قصد دارد در آینده‌ای نزدیک اقدام به رونمایی از کنسول نسل بعدی خود کند که به Nintendo Switch 2 شهرت دارد. این شایعات ادعا می‌کنند که قدرت گرافیکی این کنسول در حالت docked می‌تواند با PS4 Pro رقابت کند و حتی می‌تواند به توانایی‌های Xbox One X نیز نزدیک باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پردازنده گرافیکی Nintendo Switch 2

منابع داخلی نیز این ادعا را تایید و اعلام کرده‌اند که Nintendo Switch 2 با استفاده از تراشه گرافیکی Tegra T239 SoC، عملکرد متعادلی را ارائه خواهد داد.

برخی تحلیل‌گران اظهار داشته‌اند که این کنسول می‌تواند یک جهش گرافیکی در مقایسه با نسل قبلی داشته باشد؛ اما این نظریه‌ها همچنان در حوزه شایعات قرار دارند و هیچ اطلاعات رسمی از سوی «نینتندو» اعلام نشده است.

پردازنده گرافیکی Nintendo Switch 2

در پایان، مهم است که ببینیم آیا «نینتندو» مثل همیشه به رویکرد خلاقانه و انقلابی خود در ساخت کنسول ادامه می‌دهد یا این‌که به تمرکز بر روی قدرت پردازشی و سخت‌افزار می‌پردازد. این امر بستگی به راهبرد و نقشه آینده این شرکت دارد و منتظر مشاهده اقدامات آینده آن‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این پردازنده گرافیکی جدید چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *