نمرات بازی WWE 2K24 منتشر شدند

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی WWE 2K24 ، منتقدان نظرات خود را درمورد این نسخه قابل توجه از سری مجموعه‌های آن، منتشر کردند.

نزدیک بودن به تاریخ انتشار بازی WWE 2K24 باعث شده تا منتقدان نظرات و نمرات خود را در مورد این بازی منتشر کنند و به نظر می‌رسد که ما با یک نسخه قابل توجه دیگر از این مجموعه روبرو هستیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نمرات بازی WWE 2K24

این بازی در حال حاضر از 23 نقد برای نسخه پلی استیشن 5 در «متاکریتیک» با امتیاز 82 بهره‌مند است. نقدها نشان می‌دهند که بازی WWE 2K24، اگرچه انقلابی نیست؛ اما در همه جنبه‌های خود محتوای باکیفیتی را ارائه می‌دهد و به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین نسخه‌های سری شناخته می‌شود. به‌ طور قابل توجهی، استودیو «Visual Concepts» توانسته است با استفاده از این نسخه، روزهای تاریک دوران WWE 2K20 را به فراموشی بسپارد.

بازی WWE 2K24

نقدهایی از سوی رسانه‌ها منتشر شده که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد: «DualShockers» با نمره 9.2/10 از بازی راضی است و بیان می‌کند که WWE 2K24 نه تنها یک به‌روزرسانی سالانه است، بلکه ویژگی‌های جدید و محتوای گسترده‌ای را دارد. همچنین، سایت «VGC» با نمره 4/5 معتقد است که با اضافه شدن ویژگی‌های جدید، این بازی به طور کامل از دوران تاریک خود عبور کرده و به یک نسخه خوب دیگر تبدیل شده است.

با توجه به نقدهای ارائه شده، به نظر می‌رسد که بازی WWE 2K24 موفق به ارائه تجربه‌ای متفاوت و جذاب از دنیای کشتی کج شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی WWE 2K24 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *