از کالکشن Star Wars: Battlefront Classic رونمایی شد

«اسپایر مدیا» به مناسبت بیستمین سالگرد عرضه یکی از بازی‌های جنگ ستارگان، از کالکشن Star Wars: Battlefront Classic رونمایی کرد.

«اسپایر مدیا» به مناسبت بیستمین سالگرد عرضه بازی جنگ ستارگان، کالکشن جدیدی از مجموعه بازی‌های شوتر کلاسیک به نام Star Wars: Battlefront Classic را رونمایی کرده است. این کالکشن شامل نسخه‌های 2004 و 2005 این بازی‌هاست که برای طرفداران قدیمی دنیای جنگ ستارگان، صحنه‌های خاطره‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کالکشن Star Wars: Battlefront Classic

کالکشن Star Wars: Battlefront Classic در ماه آینده منتشر خواهد شد و دو بازی اصلی Star Wars: Battlefront و Star Wars: Battlefront 2 را برای پلتفرم‌های مختلف عرضه می‌کند. این کالکشن شامل حالت تک‌نفره هر دو بازی و حالت Galactic Conquest که یکی از محبوب‌ترین حالت‌های بازیکنان است، خواهد بود.

کالکشن Star Wars: Battlefront Classic

علاوه بر این، خریداران می‌توانند از بخش چندنفره بازی لذت ببرند که شامل نبردهای 64 نفره با پس‌زمینه جنگ ستارگان و انواع نقشه و قهرمانان اضافی است. همچنین، حالت Hero Assault برای اولین بار در تمام نقشه‌های زمینی در دسترس خواهد بود. این کالکشن امکان بازی دونفره و آفلاین با استفاده از حالت SplitScreen را نیز فراهم کرده و از سیستم کامل تروفی و اچیومنت نیز پشتیبانی می‌کند.

تاریخ عرضه Star Wars: Battlefront Classic Collection بر روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی‌استیشن 5، نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و ایکس‌باکس سری اس در تاریخ 24 اسفند 1402 (14 مارس 2024) است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کالکشن Star Wars: Battlefront Classic چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *