تاریخ عرضه بازی Final Fantasy 14 برای ایکس باکس اعلام شد

بامداد امروز، در جریان رویداد ایکس باکس (Xbox Preview)، تاریخ انتشار نسخه نهایی بازی Final Fantasy 14 برای ایکس باکس مشخص شد.

بازی Final Fantasy XIV یک اثر چندنفره در سبک MMO است که محبوبیت زیادی هم در بین علاقه‌مندان این سبک دارد. بامداد امروز، در جریان رویداد مایکروسافت، تاریخ انتشار این بازی برای کنسول‌های ایکس باکس هم مشخص شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ عرضه بازی Final Fantasy 14 برای ایکس باکس اعلام شد

البته که بازی از مدتی پیش در قالب نسخه بتا روی کنسول ایکس باکس در دسترس بود؛ اما نسخه نهایی آن قرار است 22 مارس 2024 ( فروردین 1403) در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد. همچنین کاربران گیم‌پس قادر خواهند بود محتوای استارتر پک این بازی را تا یک ماه پس از عرضه دریافت کنند. عرضه نسخه نهایی بازی روی ایکس باکس در حالی صورت می‌گیرد که تابستان سال آینده هم شاهد عرضه بسته الحاقی بزرگ Downtrail برای این اثر خواهیم بود.

بازی Final Fantasy 14

نسخه Starter دقیقاً همان محتوای آزمایشی رایگان را به همراه 30 روز زمان رایگان بازی را شامل می‌شود. در حالی که نسخه آزمایشی رایگان به شما این امکان را می‌دهد که به طور نامحدود به پخش آن محتوا ادامه دهید، پس از دریافت نسخه Starter، باید پس از پایان 30 روز خود، پرداخت هزینه اشتراک ماهانه MMO را آغاز کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مجموعه بازی‌های Final Fantasy چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gamesradar


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *