برد پیت علاقه‌مند بود تا در سریال پیکی بلایندرز حضور داشته باشد

به تازگی خبر‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد برد پیت برای بازی در سریال پیکی بلایندرز ، علاقه‌مندی بسیار زیادی نشان داده بود.

«استیون نایت»، نویسنده و خالق سریال Peaky Blinders ، در یک مصاحبه با روزنامه گاردین اعلام کرد که «برد پیت» علاقه‌مند بود تا در دنیای این سریال شرکت کند. این درام گانگستری که یکی از محبوب‌ترین سریال‌های دهه‌ی گذشته به‌شمار می‌رود، در سپتامبر سال 2013 به روی آنتن رفت و «نایت» قصد دارد داستان آن را از طریق یک فیلم بلند، به پایان برساند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


علاقه‌مندی برد پیت برای ایفای نقش در سریال پیکی بلایندرز

در سال 2019، «استیون نایت» اعلام کرد که تعداد زیادی از افراد مشهور درخواست کردند تا در پیکی بلایندرز حضور پیدا کنند و «برد پیت»، «اسنوپ داگ» و «ایسپ راکی» جزو آن افراد بودنند. او همچنین گفت که در فصل ششم، درها را برای ورود بازیگران مشهور بیشتری باز کرده بود؛ اما مسئله اصلی این است که بازیگر مورد نظر او باید بهترین باشد.

برد پیت

«نایت» در ادامه گفت:

در انتخاب بازیگران، ما بهترین‌ها را انتخاب‌ می‌کنیم. همان‌طور که «سم کلافلین» برای نقش «موزلی» را انتخاب کردیم و او عالی بود. وقتی که مخاطب یک بازیگری را از جای دیگری بشناسد، بسیار سخت می‌شود و این موضوع می‌تواند حواسش را به‌شدت پرت کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ حضور برد پیت در سریال پیکی بلایندرز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *