یوبیسافت از بازی جدید Prince of Persia رونمایی کرد

به تازگی در رویداد لایو Triple-I Initiative، یوبیسافت و استودیو Evil Empire، بازی The Rogue Prince of Persia را معرفی کردند.

نسخه Early Access این بازی در تاریخ 14 مه 2024 (25 اردیبهشت 1402) در پلتفرم استیم عرضه خواهد شد. داستان بازی جدید شاهزاده ایرانی در یک جهان تخیلی از پایتخت امپراتوری ایران به نام تیسفون رخ می‌دهد. ارتش هون، با رهبری «نوگای»، شهر را تسخیر کرده و تسخیرکاران را در برابر خود قرار داده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


یوبیسافت از بازی The Rogue Prince of Persia رونمایی کرد

بازیکنان در نقش شاهزاده قرار می‌گیرند. به این کاراکتر یک قلاب‌سنگ عرفانی داده شده که پس از هر بار مردن دوباره او را به زندگی برمی‌گرداند. این قدرت جادویی به شاهزاده اجازه می‌دهد تا مهارت‌های آکروباتیک و مبارزه خود را بهبود بخشیده و او را به یک جنگجوی قدرتمند تبدیل کند. بازیکنان باید در پیشبرد داستان، به کشف بیوم‌های مختلف، به دست آوردن سلاح‌های جدید، ارتقاء تجهیزات خود در Oasis و جمع آوری متحدان برای نجات شهر کمک کننده باشند.

برای پیشروی در بخش‌های پلتفرمینگ، بازیکنان باید از حرکت‌های دیواری استفاده کرده تا از شکاف‌ها عبور، از تله‌ها فرار و بر دشمنان غلبه کنند. از قنات و آکادمی‌های بزرگ تا باغ‌های وحشی، شاهزاده باید با استفاده از مهارت‌های آکروباتیک خود در مراحلی با طرح‌های متنوع و الهام‌گرفته از معماری ایرانی، مسیر خود را بیابند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی The Rogue Prince of Persia چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *