بازی Destiny 3 ساخته خواهد شد

شایعاتی پیرامون توسعه بازی Destiny 3 به انتشار رسیده که برای اولین بار توسط یک کاربر در شبکه اجتماعی Reddit منتشر و سپس جزئیات بیشتر آن ارائه و به تایید نزدیک شد.

به گفته کاربری که در شبکه اجتماعی Reddit اطلاعاتی درمورد آینده فرنچایز Destiny منتشر کرده بود، استودیو «Bungie» در حال توسعه نسخه سوم این بازی با اسم مستعار Payback است. این اظهارات در حالی به رسمیت شناخته شد که «پل تاسی»، خبرنگار مشهور «Forbes»، نیز اعلام کرد در حال صحبت با منابع خود درباره این موضوع است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازی Destiny 3

به گفته این کاربر، سومین بازی Destiny یک پروژه‌ای است که استودیو «Bungie» قصد دارد تا آن را به گونه‌ای ارائه دهد که تمام طرفداران این فرنچایز راضی و خشنود باشند. این اظهارات نشان‌دهنده نزدیک شدن به فاز توسعه‌ این نسخه جدید بوده که احتمالا از طرف طرفداران با انتظارات زیادی همراه است.

بازی Destiny 3

با وجود این شایعات، هنوز جزئیات دقیقی از ساخت Destiny 3 اعلام نشده و طرفداران همچنان منتظر هستند تا اطلاعات بیشتری درباره این پروژه فاش شود؛ اما این اظهارات نشان می‌دهند که «Bungie» قصد دارد با ارائه‌ی یک تجربه‌ی جدید و متفاوت، طرفداران زیادی را به خود جلب کند و از این فرصت برای ارتقا و گسترش فرنچایز Destiny بهره ببرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Destiny 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: forbes


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *