سیزن پس بازی Star Wars Outlaws دو DLC خواهد داشت

شرکت «یوبیسافت» (Ubisoft) اطلاعات جدیدی را درباره سیزن پس بازی Star Wars Outlaws منتشر کرده است که دو DLC جذاب خواهد داشت.

با انتشار تریلر داستانی Star Wars Outlaws، تاریخ عرضه این بازی اکشن ماجراجویی جهان‌باز نیز مشخص شد و شما می‌توانید هم‌اکنون این بازی را پیش‌خرید کنید. Star Wars Outlaws دارای دو نسخه‌ی ویژه Gold و Ultimate است و افرادی که آن را پیش‌خرید می‌کنند، علاوه بر سه روز دسترسی زودتر، سیزن پس نیز خواهند گرفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سیزن پس بازی Star Wars Outlaws دو DLC خواهد داشت

بازی Star Wars Outlaws، یک بازی اکشن ماجراجویی است که توسط استودیو «Massive Entertainment» توسعه داده شده و توسط «یوبیسافت» منتشر خواهد شد. پیش‌فروش این بازی در جریان است و در تاریخ 30 اوت 2024 (9 شهریور 1403) برای کامپیوتر، پلی‌استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه می‌شود.

طبق اطلاعات ارائه شده در فروشگاه «یوبیسافت»، خریداران نسخه Gold یا Ultimate این بازی، می‌توانند سه روز زودتر بازی را تجربه کنند و به سیزن پس بازی دسترسی داشته باشند. سیزن پس بازی شامل دو بسته الحاقی است که پس از عرضه بازی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. این بسته‌ها شامل مأموریت‌ها، مناطق و داستان‌های جدیدی هستند.

همچنین، یک مأموریت انحصاری به نام Jabba’s Gambit برای خریداران سیزن پس در زمان عرضه بازی قابل بازی است. همچنین، بسته Kessel Runner شامل انواع آیتم‌های شخصی‌سازی برای شخصیت‌های Kay و Nix را در اختیار خریداران قرار خواهد داد.

بازی Star Wars Outlaws

اطلاعات بیشتری در مراسم Ubisoft Forward که در تاریخ 10 ژوئن 2024 ( 21 خرداد 1403) برگزار می‌شود، منتشر خواهد شد. در این رویداد ممکن است جزئیات بیشتری از بازی Star Wars Outlaws ارائه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Star Wars Outlaws چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *