بازی Rainbow Six Extraction ؛ تاریخ انتشار، گیم پلی و جزئیات بیشتر

بازی Rainbow Six Extraction که قبلاً با نام Rainbow Six Parasite شناخته می‌شد، در این هفته رونمایی خواهد شد. با فیگار همراه باشید.

به طور رسمی تأیید شده است که بازی Rainbow Six Extraction قرار است قسمت بعدی این مجموعه باشد. این بازی در طول دوره توسعه خود چند نام متفاوت داشته است. در ۲۰۱۹، دورانی که کلمات “قرنطینه” و “قفل سراسری” به بخشی از زبان بومی روزمره ما تبدیل شده بودند، Ubisoft از آن به عنوان Rainbow Six Quarantine یاد کرده‌ بود.

ما تا فاش شدن عنوان اصلی و ثابت این بازی چاره‌ایی به جز صدا کردن آن به نام Rainbow Six Parasite نداشتیم. Ubisoft سرانجام قبل از رویداد E3 2021 این هفته، شنبه 22 خرداد، نام نهایی بازی را به اشتراک گذاشت.

رخداد نامطبوع Rainbow Six Siege بازی Extraction را تحت تأثیر قرار داد. جایی که بازیکنان مجبور به دست و پنجه نرم کردن با تهدید همیشگی موجودات بیگانه در حال تکامل هستند. در اصل، به نظر می‌رسد مانند یک بازی سبک شوتر زامبی است که از عناصر اصلی این سبک مانند Left 4 Dead قرض می‌گیرد، در حالی که شباهت‌هایی به جنگ سرد Call of Duty: Black Ops نیز دارد.

بازی Rainbow Six Extraction ؛ هر آن‌چه تا کنون می‌دانیم

تاریخ انتشار، گیم پلی و جزئیات 

بازی Rainbow Six Extraction ؛ تاریخ انتشار، گیم‌پلی و جزئیات بیشتر
بازی Rainbow Six Extraction ؛ تاریخ انتشار، گیم‌پلی و جزئیات بیشتر

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار بازی Rainbow Six Extraction به آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • اخبار بازی
  • تاریخ انتشار بازی 
  • تریلر بازی 
  • گیم پلی
  • داستان بازی
  • پلتفرم های احتمالی 
  • دید کلی

بازی Rainbow Six Extraction ممکن است هنوز تاریخ انتشار مشخصی نداشته باشد، اما بازی دارای بتا بسته در PC ، PS4 و Xbox One بود. علی رغم اینکه بازیکنان باید با شرایط NDA موافقت می‌کردند، با این وجود گیم پلی بازی به اینترنت راه یافته است.

ویدیویی یک ساعته از مارس آلفا از طریق فیس بوک و یوتیوب به بیرون درز کرد، اما از هر دو پاک شد. این ویدیو بخش‌هایی از بازی را نشان داد و تأیید کرد که حداقل شش اپراتور از Rainbow Six Siege حضور خواهند داشت: Alibi ، Ela ، Finka ، Lion ، Tachanka و Vigil

گیم پلی بیشتری در ماه آوریل از طریق توییتر SkyLeaks منتشر شد. اگرچه به اندازه ویدیو قبلی نبود، اما نگاهی به اپراتور ela و نحوه نجات متحدان سرنگون شده داشت. آن ویدئو نیز دیگر در دسترس نیست.

تاریخ انتشار بازی ؛ بازی Rainbow Six Extraction

بازی Rainbow Six Extraction ؛ تاریخ انتشار، گیم‌پلی و جزئیات بیشتر
بازی Rainbow Six Extraction ؛ تاریخ انتشار، گیم‌پلی و جزئیات بیشتر

Rainbow Six Extraction در ابتدا قرار بود تا اواسط فروردین 2020 تکمیل شود، اما Ubisoft انتشار بازی را به دلیل همه گیری به تعویق انداخت. تاریخ جدید باید در این سال مالی باشد، به این معنی که هر لحظه از این زمان تا اوایل فروردین 2022 شاهد انتشار آن خواهیم بود.

اطلاعات بیشتری در مورد Extraction در رویداد Ubisoft Forward این هفته، که به طور مستقیم در ۲۲ خرداد در ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد، کسب خواهیم کرد.

تریلر بازی ؛ بازی Rainbow Six Extraction

بازی Rainbow Six Extraction ؛ تاریخ انتشار، گیم‌پلی و جزئیات بیشتر
بازی Rainbow Six Extraction ؛ تاریخ انتشار، گیم‌پلی و جزئیات بیشتر

اولین تریلری که برای Rainbox Six Extraction دیدیم، نمایش اولیه E3 2019 بود. تا این هفته، همه گیم پلی هایی که به صورت آنلاین ارسال شده اند، به جای اطلاعات رسمی از Ubisoft، دستاویز ما برای اطلاعات بوده‌ اند .

اولین تیزر رسمی این بازی صحنه‌ای شبح وار را رقم می‌زند، و به بازیکنان تصویری از آن‌چه که ممکن است با آن در بازی اصلی روبه‌رو شوند، ارائه می‌دهد. گرچه دشمنان را به نمایش نمی‌گذارد، اما فضای بازی را کاملاً متشنج بنا می‌کند.

اما برای هیجان بیشتر در رویداد Ubisoft Forward این شنبه، این شرکت تیزر تبلیغاتی دیگری را کنار گذاشته است. این تریلر یک میز کار را در یک آزمایشگاه نشان می‌دهد که آهنگ Neel Daniel’s Walking Under a Rainbow در فضا به گوش می‌رسد و اوضاع عادی به نظر نمی‌رسد.

آزمایشگاه متروکه است و همانطور که دوربین سرگردان است، می‌بینیم که یک ماده چسبناک سیاه رنگ به ظاهر خصمانه در حال پخش شدن در جای جای آزمایشگاه است‌.

کارگردان خلاق ابن بازی، پاتریک مته، اظهار دارد: “ما پایه‌های محکم Rainbow Six Seige را گرفتیم و یک بازی شوتر مدرن، تاکتیکی و تعاونی را ساختیم که در آن با تهدید بیگانه همیشه در حال پیشرفت روبرو خواهید شد.”

شما بسیاری از چالش‌های مختلف را برای غلبه بر پیش رو خواهید داشت، اما همیشه یک هدف در ذهن خود خواهید داشت: اطمینان حاصل کنید که هیچ کس عقب نماند. این شما و تیم خود هستید که تصمیم می‌گیرید چه زمانی پیشروی کنید، یا چه زمانی عقب نشینی کنید. همانطور که به زودی خواهید فهمید، Extraction واقعا برازنده بازی است.

گیم‌پلی ؛ بازی Rainbow Six Extraction

بازی Rainbow Six Extraction ؛ تاریخ انتشار، گیم‌پلی و جزئیات بیشتر
بازی Rainbow Six Extraction ؛ تاریخ انتشار، گیم‌پلی و جزئیات بیشتر

با کنار هم گذاشتن Rainbow Six Siege Outbreak و دو فیلم لو رفته یاد شده، ما ایده خوبی در مورد انتظارات در قسمت گیم پلی بازی Rainbow Six Extract داریم.

با توجه به آنچه که مشاهده کردیم، تجهیزات بازیکنان کاملاً استاندارد است، دارای نارنجک، سلاح و تجهیزات معمول، از جمله سنگرها و هواپیماهای بدون سرنشین است. تیم اپراتورهای شما در برابر زامبی‌ّها / بیگانگان به نام archaeans روبرو می‌شوند، گرچه لزوماً نیازی به رو در رو شدن با آنها نیست.

به نظر می‌رسد عمده عملیات‌های Rainbow Six Extraction مبتنی بر پنهان کاری باشد، و باید محیط بازی را برای اطلاعات یا نمونه‌های لازم جست و جو کنید. که اگر در حین این کار شناسایی شوید، باید خود را برای یک درگیری جانانه با نیروهای متخاصم آماده کنید.

مقایسه‌ی این بازی با Left 4 Dead که قبلا آن را بحث کردیم، اینجا پررنگ می‌شود که با پیشرفت شما، هر دو بازی خطرناک تر می شوند. بین هر منطقه Extraction، مانند خانه های امن airlock ،Left 4 Dead هایی  وجود دارد که به بازیکنان فرصت تجدید قوا می‌دهد. اصل اخلاقی پشت سر نگذاشتن بازیکنان نیز نتی مانند سری محبوب Valve را دارد.

می توانید با پیشروی در بازی، هم تیمی های مجروح را پیدا کرده و آنها را نجات دهید، حتی اگر آنها را در مناطق قبلی پشت سر گذاشته باشید، دقیقاً مانند L4D. شما باید این هم تیمی ها را به نقاط خروج برسانید، همچنین این بدان معنی است که در حالی که از تاریکی شب برای فرار استفاده می‌کنید نمی توانید از سلاح اصلی خود استفاده کنید. اما این فقط عملیات نجات را هیجان انگیزتر می‌کند. یا استرس زا؛ در هر صورت، ضربان قلب شما بالا می رود!

فقط archaeans نیستند که باید مراقب آنها باشید. ماده سیاه رنگ چسبناکی روی زمین سرعت شما را کم می‌کند اما می‌توانید با چند شلیک حساب شده آن را از بین ببرید. و دقیقاً مانند L4D، انواع مختلفی از دشمنان برای جالب نگه داشتن بازی وجود دارد.

داستان بازی ؛ بازی Rainbow Six Extraction

بازی Rainbow Six Extraction ؛ تاریخ انتشار، گیم‌پلی و جزئیات بیشتر
بازی Rainbow Six Extraction ؛ تاریخ انتشار، گیم‌پلی و جزئیات بیشتر

همانطور که حدس زده اید، جزئیات داستان Rainbow Six Extraction هنوز به بیرون درز پیدا نکرده است، اما احتمالاً می‌توان شباهت‌هایی به رویداد Outbreak Rainbow Six Siege داشته باشد.

اما اطلاعات موجود حاکی از آنند که بازیکنان در حال بررسی شیوع خطر زیستی باشند، که بدیهی است در Extraction بدتر شده است – یا شاید مقابله با آن تهدید کاملا جدیدی باشد. با توجه به کمبود اطلاعات نمی‌توان فراتر از این حدس زد، اما به نظر می‌رسد که این یک حدس کاملاً ایمن در حال حاضر است.

پلتفرم‌های احتمالی ؛ بازی Rainbow Six Extraction

Ubisoft یک سال قبل از اولین کنسول‌های نسل بعدی، وجود Rainbow Six Extraction را اعلام کرد. تردیدی نداریم که می‌توانید این بازی را در PS5 و Xbox Series X بازی کنید. اما اینکه آیا نسخه‌های بهینه شده مخصوص سخت افزار جدید را به دست خواهیم آورد ، سوال دیگری است – و سوالی که پاسخ آن را نداریم. فعلا آخر هفته انتظار داریم که جزئیات آن را در Ubisoft Forward داشته باشیم.

دید کلی ؛ بازی Rainbow Six Extraction

بازی Rainbow Six Extraction ؛ تاریخ انتشار، گیم‌پلی و جزئیات بیشتر
بازی Rainbow Six Extraction ؛ تاریخ انتشار، گیم‌پلی و جزئیات بیشتر

Rainbow Six Extraction این هفته رونمایی خواهد شد، بنابراین علی رغم تأخیرهای اولیه، بدیهی است همه چیز در مراحل نهایی است. در حالی خواهیم فهمید که آیا نسخه‌های PS5 و Xbox Series X را در هنگام انتشار خواهیم دید یا در آینده، Ubisoft قضیه را نسبتاً مسکوت نگه داشته است.

گیم پلی بازی کاملاً خوب به نظر می‌رسد و اگر با فرنچایز آشنا هستید، نباید زیاد غافلگیر شوید.  این که Outbreak الهام بخش یک بازی اختصاصی  با بازی PvE و جوخه های قسم خورده است، عالی است. طرفداران Left 4 Dead ممکن است بتوانند در اینجا کمی سرگرم شوند- البته  فقط تا زمان انتشار Back 4 Blood یعنی  12 اکتبر.

امیدواریم قبل از L4D شاهد انتشار Rainbow Six Extraction باشیم، اما همه گیری کووید اثبات کرده است که مخل است.

بیشتر بخوانید:

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در فیگار به اشتراک گذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *