بهترین لوت Apex Legends Mobile | بیشترین لوت در Apex Legends Mobile

بازی Apex Legends Mobile، یکی از بهترین بازی‌های سبک بتل رویال است که روز سه شنبه 17 می (27 اردیبهشت)، نسخه اصلی آن منتشر شده است. در همین مدت کوتاه، بازیکنان مختلف از سرتاسر جهان، اقدام به دانلود و نصب Apex Legends Mobile کرده‌اند.

از آنجایی که زمان زیادی از انتشار این بازی برای پلتفرم موبایل نگذشته، تصمیم گرفتیم که یکی از اولین آموزش‌های مرتبط با Apex Legends Mobile را منتشر کنیم.

در این مطلب، قصد داریم به مکان‌هایی در بازی Apex Legends Mobile اشاره کنیم که می‌توانید در آنجا، لوت خوبی را بدست بیاورید و به جنگ با دشمنانتان بپردازید. دقت داشته باشید که از نظر فنی، برتری این مکان‌ها نسبت به دیگر مناطق نقشه از نظر تعداد سلاح‌های موجود و تنوع بین سلاح‌ها و تجهیزات است.

معرفی بازی Apex Legends Mobile

نقشه بازی Apex Legends Mobile

در بازی Apex Legends، در مجموع 10 نقشه وجود دارد. از این 10 نقشه، 6 مورد از آنها اندازه کوچکی دارند و برای رقابت‌های مولتی پلیر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بنابراین 4 نقشه به سبک بتل رویال Apex Legends اختصاص دارد. این نقشه‌ها عبارتند از:

  • King’s Conyon
  • World Edge
  • Olympus
  • Storm Point

در نسخه موبایل این بازی، تنها نقشه بتل رویال موجود، نقشه World Edge است. البته احتمال اینکه در آینده، الکترونیک آرتز تصمیم بگیرد نقشه‌های دیگر را به Apex Legends Mobile اضافه کند، دور از انتظار نیست.

مکان‌ها در بازی Apex Legends Mobile

در بازی‌های بتل رویال، مکان‌هایی در نقشه وجود دارند که نسبت به دیگر نقاط، منابع و غنیمت‌های بیشتری را در خود جای داده‌اند. برای مثال، در بازی Call Of Duty Mobile و در نقشه ISOLATED، در منطقه Black Market لوت خوبی وجود دارد و معمولا در این منطقه، درگیری‌های زیادی بین بازیکنان روی می‌دهد.

نسخه موبایل بازی Apex Legends نیز از این قافیه مستثنا نیست و مکان‌هایی درون نقشه آن وجود دارد که غنایم زیادی در آنها جای گرفته‌اند.

در این بازی، غنیمت‌ها به 5 دسته تقسیم می‌شوند:

  • Common یا عادی (خاکستری رنگ)
  • Rare یا کمیاب (آبی رنگ)
  • Epic یا حماسی (بنفش رنگ)
  • Legendary یا افسانه‌ای (زرد رنگ)
  • Heirloom یا عتیقه (قرمز رنگ)

همان طور که فهمیدید، مکان‌هایی که در دسته خاکستری قرار می‌گیرند، به نسبت مکان‌های قرار گرفته در دسته قرمز، تنوع کمیابی کمتری دارند. به طبع، در این مناطق درگیری‌ها کمتر است و به راحتی می‌توانید به جمع‌ کردن همان میزان اندک لوت بپردازید.

بهترین لوت Apex Legends Mobile

در ادامه، 3 مکان که دارای بیشترین لوت در بازی Apex Legends Mobile هستند را به شما معرفی می‌کنیم.

در صورت مستقر شدن در این مکان‌ها، باید سرعت عمل داشته باشید و هرچه سریعتر یک یا چند سلاح پیدا کنید، زیرا بازیکنان زیادی هستند که به این مناطق علاقه دارند و احتمالا با آنها روبرو می‌شوید.

کاپیتول سیتی Capitol City

از نظر دسته بندی، Capitol City در دسته بندی متوسط یا آبی جای می‌گیرد. این مکان از ابتدای انتشار بازی Apex Legends بر روی کنسول و PC، همواره یکی از اصلی‌ترین مکان‌هایی بود که بازیکنان برای جمع‌آوری لوت به آنجا می‌رفتند.

این منطقه دارای ساختمان‌های بلند و چند طبقه است؛ پس می‌توانید یک ساختمان را از پایین تا بالا لوت کنید و در انتها، مقادیر زیادی غنیمت به دست آورید.

از طرف دیگر، تنوع و تعداد سلاح‌های موجود در این منطقه زیاد است و به همین دلیل، افراد زیادی درست مثل شما، برای بدست آوردن یک لوت درست و حسابی به کاپیتول سیتی می‌آیند. بنابراین باید آماده روبرو شدن با دیگر بازیکنان Apex Legends Mobile را nv hdk l;hk داشته باشید.

کارخانه دسته بندی The Sorting Factory

بگذارید یک پیشنهاد عالی به شما بدهم. به این مکان بروید و به جمع‌آوری لوت بپردازید. زمانی که قطار در آنجا توقف کرد، مطمئن شوید که  اولین نفری هستید که غنایم درون قطار را لوت می‌کند. به این ترتیب، شما عملا نیاز به چیز دیگری (مگر یک سلاح خاص) نخواهید داشت.

The Sorting Factory مقادیر زیادی سلاح و آیتم‌های مختلف را در خود جای داده است؛ علاوه بر اینها، تعداد زیادی صندوقچه نیز در آن وجود دارد که منتظر شما هستند.

کانون The Epicenter

کسانی که مثل من، تجربه بازی Call Of Duty Mobile را دارند، می‌دانند که مکانی در نقشه اصلی بازی است که همواره محل درگیری تعداد زیادی از بازیکنان است. Farm!

در بازی Apex Legends Mobile، این مکان The Epicenter نام دارد. یکی از مناطق وسط نقشه World Edge! در واقع بهتر است بگوییم که این مکان، دقیقا وسط نقشه قرار گرفته و به همین دلیل، یکی از مناطق شلوغ بازی است.

البته قرار داشتن در وسط نقشه بازی، دلیل منطقی برای شلوغ بودن یک منطقه در بازی نیست! دلیل دیگر، وجود منابع فراوان و تنوع سلاح بالا در The Epicenter است. در هر دست، تعداد قابل توجهی از بازیکنان، این نقطه را برای شروع جنگ انتخاب می‌کنند.

اگر در بازی Apex Legends Mobile مهارت کافی بدست آورده‌اید و می‌توانید از نبردهای تک به تک یا تک به اسکواد، جان سالم بدر ببرید، این مکان برای شما ساخته شده است. بروید و همه را قلع و قمع کنید!

سخن پایانی

 

در این مطلب سعی کردیم تا تعدادی از مناطق بازی Apex Legends Mobile را که دارای لوت زیادی هستند، به شما معرفی کنیم.

بازی Apex Legends Mobile، در همین مدت کوتاهی که از انتشار آن می‌گذرد، توانسته است تعداد زیادی بازیکن از سرتاسر جهان به خود جذب کند. پیشبینی می‌شود اگر استقبال و محبوبیت این بازی، به همین روند ادامه داشته باشد، می‌تواند جای بازی‌های بتل رویال قدیمی‌تر مثل Pubg و Free Fire را تصاحب کند. باید منتظر ماند و دید!

نظرات خود را در قسمت کامنت‌ها برای ما ارسال کنید و بگویید که چه مکان‌های دیگری در بازی Apex Legends Mobile  وجود دارد که لوت زیادی را در در خود جای داده است؟

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین لوت Apex Legends Mobile سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

منبع: Gaming intel


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *