بهترین بازی های بلاکچین 2022 ؛ بهمراه مهمترین بازی های ارز دیجیتال 2021

اگر می‌خواهید از بهترین بازی های کریپتویی اطلاعاتی بدست بیاورید و همچنان نمی‌توانید از بازی‌های ویدئویی دست بکشید، با نوشتار بهترین بازی های بلاکچین 2022 همراه فیگار باشید.

امروزه بیت کوین و ارزهای دیجیتال جهان را به سلطه خود درآورده‌اند. افراد زیادی تمام وقت و انرژی خود را صرف معاملات دیجیتال می‌کنند تا بتوانند از سودهای نجومی بهره ببرند. افراد دیگری نیز وجود دارند که تصمیم می‌گیرند تا پا به عرصه استخراج ارز دیجیتال می‌گذارند و با ساخت مزرعه‌های دیجیتال، سود بسیار بالایی از استخراج ارزها می‌برند.

در همین حین که افراد مختلف از راه‌های گوناگون وارد عرصه ارزهای دیجیتال می‌شوند و از آن‌ها پول در می‌آورند، عده زیادی وجود دارند که با راه‌هایی ساده‌تر ارزهای دیجیتال را به دست می‌آورند. شاید بازی کردن برای شما تنها یک سرگرمی باشد و یا حتی آن را اتلاف وقت بدانید و قصد کنار گذاشتن آن را داشته باشید. اما آیا تا به حال با خود فکر کرده‌اید که می‌توانید ارزهای دیجیتال و بازی‌های ویدیویی را درکنار یکدیگر داشته باشید؟

بهترین بازی های بلاکچین 2022

بهمراه مهمترین بازی های ارز دیجیتال 2021

شما می‌توانید فهرست بهترین بازی های بلاکچین 2022 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین بازی های بلاکچین 2022
بهترین بازی های بلاکچین 2022

بهترین بازی های ارز دیجیتال بازی‌هایی هستند که شما می‌توانید با بازی کردن و کسب امتیاز در آن‌ها، به ارز دیجیتال برسید. سیستم آن‌ها اینگونه عمل می‌کند که در هر بازی به نحوه متفاوتی، با کسب امتیاز می‌توانید ارزهای دیجیتال مختلفی را از آن‌ها دریافت کرده و کسب درآمد کنید. اگر شما به بازی‌های ویدویی علاقه دارید،‌ می‌توانید نوشتاربهترین بازی های اندروید 2022 آنلاین و بهترین بازی های اندروید 2022 آفلاین را نیز در نشریه فیگار مطالعه نمایید.

اگر شما نیز از انجام بازی‌هایی که هیچ سودی برای شما ندارند خسته شده‌اید، با فیگار همراه باشید تا به بهترین بازی های کریپتویی 2022 و بهترین بازی بلاکچین موبایل بپردازیم.

Gods Unchained

بهترین بازی های بلاکچین 2022
بهترین بازی های بلاکچین 2022, بهترین بازی های ارز دیجیتال

Gods Unchained یکی از بهترین بازی های کریپتویی رایگان است که به سبک کارتی ساخته شده است. این بازی که در ژانر استراتژی (بهترین بازی های استراتژیک در سال 2021 ) قرار می‌گیرد،  به صورت آنلاین در دسترس است. هرکدام از کارت‌های موجود در بازی Gods Unchained براساس توکنی به نام GODS دارای ارزش می‌شوند و شما می‌توانید با استفاده از کارت‌هایتان، درآمد کسب کنید.

بیشتر بخوانید:

Spliterlands

بهترین بازی های بلاکچین 2022
بهترین بازی های بلاکچین 2022, بهترین بازی های حوزه بلاکچین

یک نمونه برای نوعی دیگر از بهترین بازی های کریپتویی رایگان Spliterlands است. این بازی به دلیل گیم پلی خلاقانه و باورنکردی‌اش مشهور است که می‌تواند نگاه تازه‌ای به مفهوم کسب درآمد دیجیتال از بازی‌های ویدیویی را ارائه می‌دهد. این بازی براساس یک شبکه بلاک چین به نام HIVE ساخته شده است.

شما در این بازی باید با هیولا های مختلف مبارزه کرده و دارایی‌هایی را درون بازی برنده شوید؛ این دارایی‌ها ارزش ارزی دارند و شما می‌توانید آن‌ها را در بازارهای ثانویه به فروش بگذارید. همچنین Spliterlands را می‌توان بهترین بازی بلاکچین موبایل نیز نامید. شما می‌توانید برای دانلود بازی ارز دیجیتال نسخه اندروید، به صفحه این بازی در گوگل پلی مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید:

Alien Worlds

بهترین بازی های بلاکچین 2022
بهترین بازی های بلاکچین 2022, دانلود بازی ارز دیجیتال

بازی Alien Worlds نه تنها یک بازی، بلکه یک متاورس است! شاید امروزه که فیسبوک قصد ساخت یک متاورس بسیار بزرگ را دارد، بد نباشد تا نگاهی به یک متاورس در قالب یکی از بهترین بازی های حوزه بلاکچین بیاندازیم. Alien Worlds یگ متاورس است که قابلیت ساخت بر روی بلاک چین‌های متعددی از جمله اتریوم و WAX را دارد.

سیستم کار این متاورس براساس اکتشاف و استخراج بنا شده است. شما در این بازی شما می‌توانید دارایی‌هایی را کشف و استخراج کنید. Alien Worlds بهترین بازی های کریپتویی 2022 است که شما می‌توانید دارایی‌هایتان را در آن، به عنوان یک ارز دیجیتال در بازارهای ثانویه به فروش بگذارید.

بیشتر بخوانید:

Axie Infinity

بهترین بازی های بلاکچین 2022
بهترین بازی های بلاکچین 2022, دانلود بازی ارز دیجیتال

Axie Infinity یکی از بهترین بازی های ارز دیجیتال جدید است که از سری بازی‌های پوکمون الهام گرفته است. همانطور که بالاتر ذکر کردیم، این بازی جزو جدیدترین بازی‌های بلاکچین است و در اواخر سال 2021 منتشر شده است اما با این حال یکی از بهترین بازی های کریپتویی 2022 است.

این بازی راه را برای بازیکنان متعددی هموار کرده است تا بتوانند بدون زحمت، از استعداد خود برای بازی کردن کسب درآمد کنند. شما در این بازی باید هیولاهایی را به نام Axie آموزش و پرورش دهید و یا آن‌ها را بخرید. پس از آن، شما باید آن‌ها را در مقابل Axie‌ های رقیبتان قرار داده و شاهد مبارزه آن‌ها باشید. سپس و همانند اکثر بازی‌های بلاکچین دیگر، شما با می‌توانید از امتیازهایتان به عنوان ارز دیجیتال استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید:

Etheremon

بهترین بازی های بلاکچین 2022
بهترین بازی های بلاکچین 2022, دانلود بازی ارز دیجیتال

یکی دیگر از بهترین بازی های کریپتویی رایگان Etheremon نام دارد. این بازی نیر شباهت زیادی به Axie Infinity دارد. شما در این بازی باید هیولاهایی به نام Ether را ترتیب کرده و به نبرد بفرستید. البته که می‌توان Ether موجودات رمزنگاری نیز خطاب کرد.

Etheremon که یکی از بهترین بازی های کریپتویی 2022 است، تفاوت نسبتاً زیادی با دیگر بازی‌های کریپتویی دارد. این بازی برخلاف اکثر دیگر بازی‌ها نه بر یک سرور،‌ بلکه بر یک شبکه بلاکچین واقعی واقع شده است. بدین شکل شما می‌توانید به راحتی از تجربه Etheremon لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

Bomb Crypto

بهترین بازی های بلاکچین 2022
بهترین بازی های بلاکچین 2022, بهترین بازی های ارز دیجیتال

در همین حین که درحال تربیت هیولاهای مختلف هستیم که برای ما مبارزه کنند، یکی دیگر از بهترین بازی های حوزه بلاکچین Bomb Crypto نام دارد. بازی Crypto Bomb، یکی دیگر از بازی‌هایی است که از یک بازی کلاسیک قدیمی‌تر الهام گرفته است و آن را در فضای کریپتویی،‌به نحوه‌ای جدید بازسازی کرده است. این بازی، به طور مسقتیم از بازی قدیمی Bomberman الهام گرفته است و آن را در وب و در سرویس کریپتویی بازسازی کرده است.

در این بازی شما می توانید به سادگی به مبارزه PVP را شروع کرده و با رقیبی ناشناس،‌ به رقابت بپردازید. هدف بازی این است که تا جای ممکن سکه جمع کرده و از آن‌ها به عنوان نوعی انرژی استفاده کنید. البته که در طول این بازی باید حواستان به نوار انرژی باشد؛ اگر انرژی شما به اتمام برسد، شما نمی‌توانید به بازی کردن ادامه دهید و تنها راه شما صبر کردن تا زمانی است که انرژی شما پر شود.

بیشتر بخوانید:

MetaWars

بهترین بازی های بلاکچین 2022
بهترین بازی های بلاکچین 2022, بهترین بازی بلاکچین موبایل

بازی بعدی که در لیست بهترین بازی های ارز دیجیتال جای داده‌ایم، MetaWars نام دارد. این بازی که در یک دنیای علمی تخیلی عظیم جریان دارد،‌ به جنگ و نبرد بر سر زمین می‌پردازد. MetaWars یک بازی استراتژی چند نفره در ژانر نقش آفرینی است که در فضا جریان دارد. شما باید با دیگر گاوشگران کنجکاو فضا، به مبارزه بپردازید تا به پول بیشتری برسید و سیاره‌های جدیدتری را تصاحب نمایید.

شما می‌توان زمان خود را صرف کاوش کنید و یا به سیاره دیگران یورش برده و آن را تسخیر نمایید. همچنین شما می‌توانید با بازیکنان دیگر همکاری کرده و با استراتژی‌های گروهی، کهکشان را به سلطه خود درآورید. تلاش اصلی شما در این بازی باید برای به دست آوردن سیاره‌های بیشتر و کسب ارز $Wars باشد.

بیشتر بخوانید:

Lightnite

بهترین بازی های بلاکچین 2022
بهترین بازی های بلاکچین 2022, بهترین بازی بلاکچین موبایل

بازی Lightnite نام خود را از بازی محبوب و پرطرفدار Fortnite الهام گرفته است و یکی از هترین بازی های حوزه بلاکچین و در ژانر بتل رویال است. این بازی آنلاین اکشن و بتل رویال،‌ به بازیکن این امکان را می‌دهد که از رویارویی با هر بازیکن، مبلغی پول دریافت کنید. درواقع اگر برنده باشید مقداری ارز دریافت خواهید کرد و اگر بازنده باشید، مقداری از ارز دریافتی را از دست خواهید داد! Lightnite یک بازی بسیار سرگرم کننده است که شما می‌توانید زمان خود را صرف سرگرم شدن در آن کرده و با جیبی پر از پول بازگردید.

بیشتر بخوانید:

Idle Cyber

بهترین بازی های بلاکچین 2022
بهترین بازی های بلاکچین 2022, دانلود بازی ارز دیجیتال

Idle Cyber یک بازی جذاب RPG است که با مکانیزم‌های کریپتو ترکیب شده تا مطمئن شود بازیکنان با دستانی پر از بازی بازمی‌گردند و به همین دلیل است که یکی از بهترین بازی های کریپتویی 2022 را تشکیل داده است. داستان این بازی در آینده‌ای بسیار دور و در عصر سایبورگ‌ها جریان دارد؛ سایبورگ‌های شروری که قصد نابودی بشر را دارند.

شما در حین انجام بازی Idle Cyber، امتیازهایی به دست می‌آورید که بعدتر می‌توانید آن‌ها را در بازارهای NFT درون بازی معامله کنید. بازی Idle Cyber هنوز در ابتدای راه قرار دارد و هنوز جای پیشرفت بسیار زیادی دارد. با این حال کاملاً واضح است که آینده‌ای روشن در انتظار Idle Cyber و آن را تبدیل به یکی از بهترین بازی های کریپتویی رایگان خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

Guild of Guardians

بهترین بازی های بلاکچین 2022
بهترین بازی های بلاکچین 2022, بهترین بازی بلاکچین موبایل

بازی جدید Guild of Guardians این امکان را به شما می‌دهد که تیمی رویایی از نگهبانان را تشکیل داده به سوی سیاه چاله‌ها روانه شده با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید. بازی Guild of Guardians، بازی جدیدی از سازندگان بازی Gods Unchained است که به عنوان اولین عنوان از بهترین بازی های حوزه بلاکچین آن را معرفی کردیم.

بازی Guild of Guardians در اوایل سال 2022 منتشر شده است و قرار است تا یک بازی به شدت عظیم باشد. یوبیسافت جزو کمپانی‌هایی است در ساخت این بازی دخیل بوده است. این همکاری‌ها و لیست بلند از سازندگان این بازی،‌ آن را به یکی از بهترین بازی های کریپتویی 2022 بدل کرده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های بلاکچین 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین بازی های بلاکچین 2022

محبوب‌ترین بازی بلاکچین در آغاز سال 2022 کدام بازی است؟

بازی Axie Infinity محبوب‌ترین بازی بلاکچین است که در نوشتار بهترین بازی های بلاکچین 2022 به طور مفصل آن را شرح داده‌ایم.

جدیدترین بازی بلاکچین که در سال 2022 منتشر خواهد شد کدام بازی است؟

بازی Guild of Guardians جدیدترین بازی بلاکچین است که به طور مشترک توسط یوبیسافت و سازندگان بازی Gods Unchained برای سال 2022 ساخته شده است.
{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”محبوب‌ترین بازی بلاکچین در آغاز سال 2022 کدام بازی است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”بازی Axie Infinity محبوب‌ترین بازی بلاکچین است که در نوشتار بهترین بازی های بلاکچین 2022 به طور مفصل آن را شرح داده‌ایم.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”جدیدترین بازی بلاکچین که در سال 2022 منتشر خواهد شد کدام بازی است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”بازی Guild of Guardians جدیدترین بازی بلاکچین است که به طور مشترک توسط یوبیسافت و سازندگان بازی Gods Unchained برای سال 2022 ساخته شده است.”}}]}


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *