بهترین پروژه های متاورس ؛ بهمراه مهمترین بازی های متاورسی سال 2022 و 2021

امروزه، مبحث متاورس و بهترین بازی های متاورسی بیش از هر زمانی مورد بحث قرار گرفته است. بدین منظور، با فیگار همراه باشید تا بهترین پروژه های متاورس را برای شما شرح دهیم.

متاورس مفهومی است که برای سال‌های زیادی وجود داشته است اما به لطف فیسبوک، به داغ‌ترین بخث امروز تبدل شده است. تنها چند ماه قبل و در سال 2021، کمپانی فیسبوک نام خود را به متا تغییر داد و اعلام کرد که قصد دارد تا تغییرات بزرگی در صنعت متاورس ایجاد کند.

بهترین پروژه های متاورس

بهمراه مهمترین بازی های متاورسی سال 2022 و 2021

شما می‌توانید فهرست بهترین پروژه های متاورس را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین پروژه های متاورس
بهترین پروژه های متاورس, بهترین بازی های متاورس برای کسب درامد

به طور خلاصه، به هر جهانی که به صورت مجازی ساخته شده باشد و افراد مختلف بتوانند از طریق اینترنت و یا هر شبکه دیگری به آن متصل شده و بتوانند در آن فعالیت کنند، متاورس گفته می‌شود. تعداد زیادی از بهترین پروژه های متاورس بهترین بازی های وب 3 هستند! تعداد زیادی از بازی‌های آنلاین (بهترین بازی های اندروید 2022 آنلاین) به نوعی یک متاورس به حساب می‌آیند و در دسته بهترین پروژه های جدید متاورس قرار می‌گیرند. همچنین بخش زیادی از این پروژه‌ها با ارزهای دیجیتال پیوند خورنده‌اند و وارد دسته جدیدی به نام  بهترین پروژه های کریپتویی متاورس می‌شوند.

اگر شما نیز به بهترین بازی های با جایزه ارز دیجیتال علاقه دارید، می‌توانید پس از مطالعه نوشتار بهترین پروژه های متاورس نوشتار بهترین بازی های بلاکچین 2022 را نیز مطالعه نمایید. در ادامه قصد داریم تا شما را با بهترین پروژه های ارزهای دیجیتال متاورس و بهترین بازی های وب 3 و درنهایت بهترین بازی های متاورسی 2022 آشنا کنیم. با فیگار همراه باشید.

Decentraland

بهترین پروژه های متاورس
بهترین پروژه های متاورس, بهترین بازی های وب 3

یکی از اولین مواردی که به عنوان بهترین پروژه متاورس از آن نام می‌بریم، Decentraland نام دارد. Decentraland یکی از پیشگامان در عرصه متاورس است که عملاً یک جهان سه بعدی را در قالب بهترین پروژه متاورس به وجود می‌آورد. این متاورس به افراد این امکان را می‌دهد تا نقشه‌ها و املاک مختلف را خریداری کرده و آن‌ها را توسعه دهند و فعالیت‌های مختلفی را در آن‌ها انجام دهند. همچنین امکان برگزاری رویدادهای مختلف و تولید محتوا در Decentraland وجود دارد.

پرواقع پیش از آنکه مبحث متاورس تا این حد مشهور شود، Decentraland یک از مشهورترین و بهترین پروژه های ارزهای دیجیتال متاورس بود. این متاورس، در ابتدا یکی از بهترین بازی های حوزه متاورس به شکل دو بعدی بود که در سال 2016 توسعه یافت. توکن این متاورس با عنوان MANA نام گذاری شده است و اکنون ارزش نسبتاً زیادی دارد.

غیرمتمرکز بودن Decentraland، رمزگزاری و محیط سه بعدی جذاب آن، آن را به یکی از بهترین پروژه های ارزهای دیجیتال متاورس تبدیل می‌کند که شما می‌توانید در آن با افراد مختلف تعامل کرده و حتی به عنوان بهترین بازی متاورسی در آن مشغول به تفریح شوید.

بیشتر بخوانید:

MetaWars

بهترین پروژه های متاورس
بهترین پروژه های متاورس, بهترین ارز دیجیتال و بازی متاورس

عنوان بعدی‌ که در لیست بهترین بازی های حوزه متاورس جای داده‌ایم، نه تنها یک متاورس بلکه یکی از بهترین بازی های با جایزه ارز دیجیتال است که MetaWars نام دارد. این بازی که در یک دنیای علمی تخیلی عظیم جریان دارد،‌ به جنگ و نبرد بر سر زمین می‌پردازد. MetaWars یک بازی استراتژی چند نفره در ژانر نقش آفرینی است که در فضا جریان دارد. شما باید با دیگر گاوشگران کنجکاو فضا، به مبارزه بپردازید تا به پول بیشتری برسید و سیاره‌های جدیدتری را تصاحب نمایید.

شما می‌توان زمان خود را صرف کاوش کنید و یا به سیاره دیگران یورش برده و آن را تسخیر نمایید. همچنین شما می‌توانید با بازیکنان دیگر همکاری کرده و با استراتژی‌های گروهی، کهکشان را به سلطه خود درآورید. تلاش اصلی شما در این بازی باید برای به دست آوردن سیاره‌های بیشتر و کسب ارز $Wars باشد.

بیشتر بخوانید:

Bloktopia

بهترین پروژه های متاورس
بهترین پروژه های متاورس, معرفی بازی‌های متاورس

سومین متاورسی که قصد داریم به عنوان یکی از بهترین پروژه های جدید متاورس از آن نام ببریم، Bloktopia است. این متاورس، یکی از بهترین بازی های وب 3 است که به صورت واقعیت مجازی، شما را درل شهری سرشاز از آسمان خراش‌های بزرگ قرار می‌دهد.

آسمان خراشی که بازی در آن جریان دارد، شامل 21 طبقه است که اشاره‌ای به حداکثر تعداد بیت کوین‌های قابل عرضه شدن دارد؛ هنگامی که تعداد بیت کوین‌های به وجود آمده به 21 میلیون عدد برسد، بیت کوین دیگری شکل نخواهد گرفت و آن، آخرین بیت کوین جهان خواهد بود.

هدف اصلی Bloktopia، معاشرت با افراد مختلف، کار، برگزاری رویدادها و بسیاری از فعالیت‌های دیگر است. توکن‌های این بازی، BLOK نام دارند. Bloktopia یکی از بهترین بازی های متاورس 2021 بود که با توجه به محبوب بالایی که دارد،‌ اکنون یکی از بهترین بازی های متاورسی 2022 نیز به شمار می‌رود. شما می‌توانید در این متاورس، درکنار محتوای اصلی به فعالیت در بازی‌های ساخته شده توسط کاربران نیز بپردازید.

بیشتر بخوانید:

The Sandbox

بهترین پروژه های متاورس
بهترین پروژه های متاورس, بهترین بازی متاورسی

یکی دیگر از بهترین بازی های با جایزه ارز دیجیتال در لیست بهترین پروژه های متاورس The Sandbox نام دارد. این بازی عملاً یک بلاکچین در متاورس است که به کاربران اجازه می‌دهد دنیای مجازی تازه‌ای را کشف کنند. محیط مجازی بازی The Sandbox، شامل بازارها و محیط‌هایی است که توسط کاربران ایجاد شده است. شما می‌توانید درکنار بازدید از مکان‌های مختلف، زمین بخرید و سازه مورد علاقه خودتان را بنا کنید.

بازیکنان می‌توانند هویت دیجیتالی خود را در The Sandbox داشته باشند و آواتارهای دلخواهشان را بسازند. سیستم بلاکچن این بازی، امکان ساخت یک کیف پول دیجیتال برای توکن‌های بازی که با نام SAND شناخته می‌شوند را ایجاد می‌کند. اگر شما قصد دارید تا به جای گرافیک بالا، از تنوع جذاب در متاورس بهره ببرید، The Sandbox بهترین بازی متاورسی در میان دیگر عناوین بهترین بازی های متاورسی 2022 برای شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

Star Atlas

بهترین پروژه های متاورس
بهترین پروژه های متاورس, بهترین ارز دیجیتال و بازی متاورس

احتمالاً می‌توانیم Star Atlas را خلاقانه‌ترین و بهترین پروژه متاورس و بهترین بازی های متاورس 2021 و 2022 بنامیم. همچنین این بازی یکی از بهترین پروژه های جدید متاورس است که براساس تجربه بازی‌های چند نفره به صورت همزمان، فناوری‌های مالی غیرمتمرکز و بلاکچین بنا شده است. می‌توان چگونگی ترکیب بی‌نقص فناوری بلاکچین و متاورس را در Star Atlas مشاهده کرد.

این مورد از بهترین بازی های حوزه متاورس به کاربران این امکان را می‌دهد تا دارایی های دیجیتالی اعم از زمین، تجهیزات، کشتی‌ها و خدمه و دیگر موارد را خریداری و معامله کنند. همچنین علاوه بر این، بازی Star Atlas دارای یک سیستم پولی درون بازی است که به نام POLIS شناخته می شود. این سیستم پولی، باعث کنترل بهتر سیستم بازی و خرید و فروش‌های درون متاورس می‌شود.

با بسیاری از عملکردهای منحصر به فرد و تجربیات امیدوارکننده در خرید و فروش، بازی Star Atlas می‌تواند به سرعت در بین بهترین پروژه های ارزهای دیجیتال متاورس رشد کرده و آینده‌ای بینظیر به عنوان بهترین پروژه متاورس را داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

Axie Infinity

بهترین پروژه های متاورس
بهترین پروژه های متاورس, معرفی بازی‌های متاورس, بهترین بازی های متاورس برای کسب درامد

Axie Infinity یکی از بهترین بازی های با جایزه ارز دیجیتال است که از سری بازی‌های پوکمون الهام گرفته است. تصور کنید که اگر پوکمون در قالب یک متاورس ساخته می‌شد به چه صورت می‌بود و شما به Axie Infinity می‌رسید. این بازی از زمان ساخته شدنش رشد قابل توجهی داشته است و با توجه به پیشترفت چشمگیری که داشته است، یکی از بهترین پروژه های متاورس است که می‌توانید با خیالی آسوده در آن سرمایه گذاری نمایید.

این بازی راه را برای بازیکنان متعددی هموار کرده است تا بتوانند بدون زحمت، از استعداد خود برای بازی کردن کسب درآمد کنند. شما در این بازی باید هیولاهایی را به نام Axie آموزش و پرورش دهید و یا آن‌ها را بخرید. پس از آن، شما باید آن‌ها را در مقابل Axie‌ های رقیبتان قرار داده و شاهد مبارزه آن‌ها باشید. سپس و همانند اکثر بازی‌های متاورسی دیگر، شما با می‌توانید از امتیازهایتان به عنوان ارز دیجیتال استفاده نمایید. همچنین بهترین ارز دیجیتال و بازی متاورس متعلق به Axie Infinity است.

بیشتر بخوانید:

Alien Worlds

بهترین پروژه های متاورس
بهترین پروژه های متاورس, بهترین ارز دیجیتال و بازی متاورس, بهترین بازی های متاورس برای کسب درامد

بازی Alien Worlds نه تنها یک بازی، بلکه یک متاورس است! شاید بد نباشد اکنون که درحال بهترین پروژه های کریپتویی متاورس هستیم، این بازی را به عنوان معرفی بازی‌های متاورس برای شما شرح دهیم. Alien Worlds یگ متاورس است که قابلیت ساخت بر روی بلاک چین‌های متعددی از جمله اتریوم و WAX را دارد.

سیستم کار این متاورس براساس اکتشاف و استخراج بنا شده است. شما در این بازی شما می‌توانید دارایی‌هایی را کشف و استخراج کنید. Alien Worlds بهترین بازی های کریپتویی 2022 است که شما می‌توانید دارایی‌هایتان را در آن، به عنوان یک ارز دیجیتال در بازارهای ثانویه به فروش بگذارید.

بیشتر بخوانید:

High Street

بهترین پروژه های متاورس
بهترین پروژه های متاورس, بهترین بازی های متاورس 2021, بهترین بازی های متاورس برای کسب درامد

آیا نمی‌توانید برای به دست آوردن یک زندگی آبرومندانه دست از تنبلی بکشید؟ دیگر نیازی به تنبلی نیست! بازی متاورسی High Street شما را نجات خواهد داد. این بازی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به طور همزمان،‌وقت خود را صرف بازی و سرگرمی، و درآمدزایی کنید. به همین دلیل است که این متاورس توانسته گیمرها را به خودش علاقمند کند.

نوع نگاه خلاقانه و سبک ترکیبی این متاورس، دلیل محبوبیت بالای آن است. همچنین شما می‌توانید به ماموریت و کوئست‌هایی که در بازی تعریف شده‌اند بروید و با تکمیل آن‌ها، به توکن‌هایی که در بازی قرار گرفته‌اند دست پیدا کنید. درنهایت و همانند اکثر بازی‌های متاورسی دیگر، شما می‌توانید توکن‌های به دست آمده را به فروش گذاشته و از این طریق به کسب درآمد برسید.

Illuvium

بهترین بازی های متاورسی
بهترین بازی های متاورسی

ایلوویوم (Illuvium) یک بازی ماجراجویی از نوع نقش‌آفرینی بازیکن (RPG) ساخته‌شده روی بلاک چین اتریوم است. بازی متاورسی ایلوویوم شامل موجوداتی الهه‌گونه به نام ایلوویال (Illuvial) است که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را پیدا کرده و برای خود نگه دارند. بیش از ۱۰۰ ایلوویال در کل این جهان مجازی وجود دارد که در دنیایی بیگانه پراکنده شده و هر کدام دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند.

نسخه بتای این بازی قرار است در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ عرضه شود تا کاربران رسما به دنیای ایلوویوم قدم بگذارند. علاوه بر این، ان اف تی‌های ایلوویال در بازار NFT اوپن سی (Opensea) فهرست شده‌اند که امکان خرید و استفاده از آن‌ها پس از آغاز به کار این بازی وجود دارد.

توکن ایلوویوم (ILV) این بازی در بایننس، کوکوین، Gate.io، کریپتو دات کام (Crypto.com)، پلونیکس (Poloniex)، سوشی سواپ (Sushiswap)، اوکی ایکس (OKEx) و موارد دیگر ‌برای ترید لیست شده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین پروژه های متاورس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین پروژه های متاورس

محبوب‌ترین بازی متاورسی در آغاز سال 2022 کدام متاورس است؟

بازی Axie Infinity بهترین پروژه متاورس است که در نوشتار بهترین پروژه های متاورس به طور مفصل آن را شرح داده‌ایم.

آیا می‌توان از متاورس کسب درآمد کرد؟

بله. شما می‌توانید در متاورس‌های مختلف به بازی و کسب امتیاز بپردازید و با توکن‌هایی که از بازی‌ها به دست آورده‌اید، کسب درآمد کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *