بهترین بازی های Play to Earn برای کسب درآمد ؛ چطور در خانه میلیونر شویم؟!

اگر قصد دارید تا با بهترین بازی های Play to Earn برای کسب درآمد آشنا شده و به کسب درآمد برسید، تا انتهای این نوشتار با فیگار همراه بمانید.

با وجود رشد NFT در سال‌های اخیر، تعداد بسیار زیادی از بازی های بلاکچینی رایگان ساخته شده است. بازی‌های بازی های بلاکچینی رایگان از بستر بلاکچین استفاده کرده و تمامی آیتم‌ها را به صورت NFT عرضه می‌کنند. اگر با بلاک چین آشنایی ندارید می‌توانید نوشتار بلاک چین چیست و چه هدفی دارد را مطالعه نمایید.

هر آنچه که می‌خواهید درباره هوش مصنوعی، سینما و ChatGPT بخوانید کلیک کنید.

بهترین بازی های Play to Earn برای کسب درآمد

بهترین راه کسب درآمد

شما می‌توانید فهرست بهترین بازی های Play to Earn برای کسب درآمد را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین بازی های Play to Earn برای کسب درآمد ؛ چطور در خانه میلیونر شویم؟!
بهترین بازی های Play to Earn برای کسب درآمد ؛ چطور در خانه میلیونر شویم؟!

NFT در بازی‌های ویدیویی نسل جدید، می‌تواند امکان تجارت واقعی را به شما بدهند. به شکلی که شما با به دست آوردن هر جایزه یا آیتم در بازی، به معنای واقعی مالک آن هستید و حتی می‌توانید آن را به دیگران بفروشید. این دلیل اصلی محبوبیت بازی های Olay To Earn رایگان است.

بازی های Play To Earn چیست ؟

بازی های Olay To Earn رایگان
بازی های Play To Earn رایگان

همانطور که بالاتر ذکر کردیم، نسل جدید بازی‌های ویدیویی با استفاده از NFTها و روی شبکه‌های بلاک چین ساخته خواهند شد. برخی از نیز جزو بهترین پروژه های متاورس این بازی‌ها محسوب می‌شوند. همچنین اگر با متاورس آشنا نیستید، می‌توانید نوشتار متاورس چیست؟ را مطالعه نمایید.

بازی‌های Play To Earn از سال‌ها پیش وجود داشتند. درواقع به هر بازی‌ که راهی برای کسب درآمد در آن وجود داشته باشد، Play To Earn گفته می‌شود. با این حال، امروزه تقریباً تمامی بازی‌های Play To Earn متشکل از بهترین بازی های NFT 2022 و دیگر سال‌ها هستند.

بیشتر بخوانید:

Spider Tank

بازی های Olay To Earn رایگان
بازی های Play To Earn رایگان

یکی از اعضای اصلی کمپانی GALA، تصمیم گرفته است تا بازی جدیدی به نام Spider Tank را به عنوان یکی از بازی های بلاکچینی رایگان بر شبکه بلاک چین توصعه دهد. بازیکنان در این بازی می‌توانند از طریق رقابت مبتنی بر مهارت در بازی، به جمع‌آوری منابع و ارتقاء آیتم‌ها بپردازند.

بازیکنان باید برای ارتقاء تانک‌های خود، آیتم‌هایی مبتنی بر NFT را کشف کنند. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند با رقابت در گروه‌های 3 نفره و نابود کردن تانک حریف‌، می‌تواند رقابت را تجربه کرده و در نهایت برنده شوید.

بیشتر بخوانید:

Plant vs Undead

بازی های Olay To Earn رایگان
بازی های Play To Earn رایگان

اگر با بازی Plants vs. Zombies آشنا باشید، Plant vs Undead را نیز خواهید شناخت. این بازی یکی از  بازی های Play To Earn اندروید است که همانند گیاهان علیه زامبی‌ها ساخته شده است. شما می‌تواند بدون هیچ سرمایه اولیه‌ای شما را به کسب درآمد برساند. این بازی محبوبیت بسیار زیادی در کشور برزیل دارد و به یکی از بازی های Play To Earn اندروید در این کشور تبدیل شده است. دلیل این امر نیز کسب درآمد بدون سرمایه اولیه است.

بیشتر بخوانید:

Gods Unchained

بهترین بازی های Play to Earn
بهترین بازی های Play to Earn

Gods Unchained یکی دیگر از بازی های بلاکچینی رایگان است که به سبک کارتی ساخته شده است. این بازی که در ژانر استراتژیک (بهترین بازی های استراتژیک در سال 2021) قرار می‌گیرد و به صورت آنلاین در دسترس است. هرکدام از کارت‌های موجود در بازی Gods Unchained براساس توکنی به نام GODS دارای ارزش می‌شوند و شما می‌توانید با استفاده از کارت‌هایتان، درآمد کسب کنید. لازم به ذکر است که نسخه موبایل Gods Unchained همچنان در دسترس نیست اما تیم توسعه این بایز درحال ساخت نسخه موبایل این بازی هستند تا آن را تبدیل به یکی از بهترین بازی های iOS بلاکچین کنند.

Axie Infinity

بهترین بازی های Play to Earn
بهترین بازی های Play to Earn

Axie Infinity یکی از بازی های بلاکچینی رایگان است که از سری بازی‌های پوکمون الهام گرفته است. همچنین این بازی جزو جدیدترین و  بهترین بازی های آیفون ارز دیجیتال می‌باشد و در اواخر سال 2021 منتشر شده است.

این بازی راه را برای بازیکنان متعددی هموار کرده است تا بتوانند بدون زحمت، از استعداد خود برای بازی کردن کسب درآمد کنند. شما در این بازی باید هیولاهایی را به نام Axie آموزش و پرورش دهید و یا آن‌ها را بخرید. پس از آن، شما باید آن‌ها را در مقابل Axie‌ های رقیبتان قرار داده و شاهد مبارزه آن‌ها باشید. سپس و همانند اکثر بازی‌های بلاکچین دیگر، شما با می‌توانید از امتیازهایتان به عنوان ارز دیجیتال استفاده نمایید. توکن بازی Axie Infinity، جزو بهترین توکن های NFT محسوب می‌شوند؛ پس کاملاً واضح است که شما قصد دانلود بازی Pay 2 Earn اکسی اینفینیتی را داشته باشید.

Town Stars

بهترین بازی های Play to Earn
بهترین بازی های Play to Earn

Gala Games یک پلتفرم برای دانلود بازی Play To Earn براساس بلاک چین است که طیف گسترده‌ای از بازی‌ها را پوشش می‌دهد. سکه GALA نیز توکن این پلتفرم است که می‌تواند به عنوان جایزه‌ای برای بازی‌های مختلف بلاک چین استفاده شود.

اگر به بازی‌های شهر سازی علاقه داشته باشید، Town Stars بهترین گزینه برای شما است. طبق گفته Gala Games، بازی Town Stars اولین بازی شهرسازی است که بر یک شبکه بلاک چین ساخته شده و با استفاده از NFT چالش‌ها را پیش می‌برد.

بیشتر بخوانید:

Guild of Guardians

بهترین بازی های Play to Earn
بهترین بازی های Play to Earn

بازی جدید Guild of Guardians یکی دیگر از بهترین بازی Play to Earn است و این امکان را به شما می‌دهد تا تیمی رویایی از نگهبانان را تشکیل داده به سوی سیاه چاله‌ها روانه شده و با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید. بازی Guild of Guardians، بازی جدیدی از سازندگان بازی Gods Unchained است که پیش‌تر آن را نیز به شما معرفی کردیم. درحال حاضر، هر دو مورد از این بازی‌ها توانایی تبدیل شدن به بهترین بازی Play to Earn را دارند.

بازی Guild of Guardians در اوایل سال 2022 منتشر شده است و قرار است تا یک بازی به شدت عظیم باشد. یوبیسافت جزو کمپانی‌هایی است در ساخت این بازی دخیل بوده است. این همکاری‌ها و لیست بلند از سازندگان این بازی،‌ آن را به یکی از بهترین بازی های Play To Earn اندروید بدل کرده است.

Binemon

بهترین بازی های Play to Earn
بهترین بازی های Play to Earn

یکی دیگر از بهترین بازی هایی که ارز دیجیتال می دهند است که همانند Axie Infinity از بازی مشهور پوکمون الهام گرفته است. کافی است تا ارتش خود را از هیولاهای کوچک ساخته و به جنگ با هوش مصنوعی و یا حریفان واقعی بروید. سپس می‌توانید با استفاده از سیستم بلاکچین، به کسب درآمد از این بازی برسید.

Illuvium

بهترین بازی های Play to Earn
بهترین بازی های Play to Earn

بازی Illuvium همانند اکثر بهترین بازی های RPG قدیمی است. شما باید به ماموریت‌های مختلف رفته و بازیکنان دیگر را شکست دهید. سپس، سلاح و لوازم خود را ارتقاء داده و به بالاترین مقام در میان بازیکنان برسید. البته که Illuvium بر بلاک چین اتریوم ساخته شده و جزو بازی های Olay To Earn رایگان محسوب می‌شود.

ILV نام توکن‌های بازی Illuvium است. شما می‌توانید با جمع‌آوزی آیتم‌های NFT مختلف در این بازی، آن‌ها را با ارزهای دیجیتال و پول واقعی معاوضه کرده و به کسب درآمد برسید.

Spliterlands

دانلود بازی Play To Earn
دانلود بازی Play To Earn

یک نمونه برای نوعی دیگر از بهترین بازی های کریپتویی رایگان Spliterlands است. این بازی به دلیل گیم پلی خلاقانه و باورنکردی‌اش مشهور است که می‌تواند نگاه تازه‌ای به مفهوم کسب درآمد دیجیتال از بازی‌های ویدیویی را ارائه می‌دهد. این بازی براساس یک شبکه بلاک چین به نام HIVE ساخته شده است.

شما در این بازی باید با هیولا های مختلف مبارزه کرده و دارایی‌هایی را درون بازی برنده شوید؛ این دارایی‌ها ارزش ارزی دارند و شما می‌توانید آن‌ها را در بازارهای ثانویه به فروش بگذارید. شما می‌توانید برایدانلود بازی Play To Earn نسخه اندروید Spliterlands، به صفحه این بازی در گوگل پلی مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید:

Etheremon

بهترین بازی های Play to Earn
بهترین بازی های Play to Earn

یکی دیگر از بازی‌هایی که آن را بهترین بازی Play to Earn می‌نامیم، Etheremon نام دارد. این بازی شباهت زیادی به Axie Infinity دارد. شما در این بازی باید هیولاهایی به نام Ether را ترتیب کرده و به نبرد بفرستید. البته که می‌توان Ether موجودات رمزنگاری نیز خطاب کرد.

Etheremon تفاوت نسبتاً زیادی با دیگر بازی‌های کریپتویی دارد. این بازی برخلاف اکثر دیگر بازی‌ها نه بر یک سرور،‌ بلکه بر یک شبکه بلاکچین واقعی واقع شده است. بدین شکل شما می‌توانید به راحتی از تجربه Etheremon لذت ببرید.

Lightnite

بهترین بازی های Play to Earn
بهترین بازی های Play to Earn

بازی Lightnite نام خود را از بازی محبوب و پرطرفدار Fortnite الهام گرفته است و بهترین بازی Play to Earn در ژانر بتل رویال است. این بازی آنلاین اکشن و بتل رویال،‌ به بازیکن این امکان را می‌دهد که از رویارویی با هر بازیکن، مبلغی پول دریافت کنید. درواقع اگر برنده باشید مقداری ارز دریافت خواهید کرد و اگر بازنده باشید، مقداری از ارز دریافتی را از دست خواهید داد! Lightnite یک بازی بسیار سرگرم کننده است که شما می‌توانید زمان خود را صرف سرگرم شدن در آن کرده و با جیبی پر از پول بازگردید.

بیشتر بخوانید:

MetaWars

بازی های Olay To Earn رایگان
بازی های Play To Earn رایگان

بازی بعدی که می‌توانید برای دانلود بازی Pay 2 Earn به آن رجوع کنید، MetaWars نام دارد. این بازی که در یک دنیای علمی تخیلی عظیم جریان دارد،‌ به جنگ و نبرد بر سر زمین می‌پردازد. MetaWars یک بازی استراتژی چند نفره در ژانر نقش آفرینی است که در فضا جریان دارد. شما باید با دیگر گاوشگران کنجکاو فضا، به مبارزه بپردازید تا به پول بیشتری برسید و سیاره‌های جدیدتری را تصاحب نمایید

شما می‌توان زمان خود را صرف کاوش کنید و یا به سیاره دیگران یورش برده و آن را تسخیر نمایید. همچنین شما می‌توانید با بازیکنان دیگر همکاری کرده و با استراتژی‌های گروهی، کهکشان را به سلطه خود درآورید. تلاش اصلی شما در این بازی باید برای به دست آوردن سیاره‌های بیشتر و کسب ارز $Wars باشد.

بیشتر بخوانید:

Age of Rust

اگر به دنبال یک بازی Play To Earn داستانی باشید، Age of Rust بهترین انتخاب شما خواهد بود. تصور کنید در یک دنیای آخرالزمانی در قرن 44 بیدار می‌شوید که در آن هوش مصنوعی و ماشین ها قدرت را به دست گرفته‌اند. شما یک دنیای اسرارآمیز را کشف خواهید کرد و پازل‌هایی را برای حل معماهای گوناگون حل خواهید کرد.

Age of Rust یک بازی RPG پسا آخرالزمانی است که تحت پروتکل ENJIN ساخته شده است. این بازی مبتنی بر بلاک چین اتریوم است و هدف اولیه بازی جلب علاقه مردم به دنیای بلاک چین است. در این بازی 24 بیت کوین به ارزش یک میلیون دلار توسط سازندگان پنهان شده است که بازیکنان باید آن‌ها را کشف کنند. همچنین 370 هزار سکه ENJ در این بازی پنهان شده است که توکن پروتکل ENJIN است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های Play to Earn برای کسب درآمد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

بازی های Play To Earn چیست ؟

اگر یک بازی امکان کسب درآمد را به هر نحوی به شما دهد، Play To Earn نام می‌گیرد. لازم به ذکر است که اکثر بازی‌های Play To Earn امروزی به صورت غیرمتمرکز و مبتنی بر یک بلاک چین شکل می‌گیرند.

جوایز بازی Age of Rust چیست ؟

در این بازی 24 بیت کوین به ارزش یک میلیون دلار، و 370 هزار سکه ENJ توسط سازندگان پنهان شده است که بازیکنان باید آن‌ها را کشف کنند.


7 thoughts on “بهترین بازی های Play to Earn برای کسب درآمد ؛ چطور در خانه میلیونر شویم؟!

    1. دوست عزیز تقریباً تمامی بازی‌های مبتنی بر بلاک چین به صورت رایگان عرضه می‌شوند. اما برای ورود به برخی از این بازی‌ها، شما باید آیتم‌های مشخص شده رو خریداری کنید. با این حال، شما پولی بابت بازی پرداخت نمی‌کنید و تنها آیتم‌های درون بازی رو خریداری می‌کنید که قابل فروش مجدد هستند و به نحوی می‌تونه باعث بشه که از این بازی‌ها به عنوان رایگان نام ببریم.

  1. لطفا یه توضیحی بفرمایید که کدام از این بازی ها محبوبتر و 100درصد رایگان هستند و در ازای وقتی که بابتش گذاشته میشه درآمد مناسبی میشه ازش کسب کرد

  2. تجربه میگه این سایت ها همگی وقت هدر کردنه
    ادم بره شاگردی بکنه در یه مغازه سوپری، خیلی بهتر از فعالیت تو این سایت هاس هم اعصابش راحت تره هم درامد بیشتری داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *