بهترین بازی هایی که ارز دیجیتال می‌دهند ؛ رازهای پولدار شدن

امروزه بازی‌های ویدیویی می‌توانند راه خوبی برای کسب درآمد باشند. پس با فیگار همراه باشید تا بهترین بازی هایی که ارز دیجیتال می دهند را بشناسید.

با وجود رشد بسیار شدید ارزهای دیجیتال و توکن‌های NFT و همچنین متاورس، بازی‌های زیادی وجود دارند که با استفاده از این تکنولوژی‌ها به افراد پول پرداخت می‌کنند. NFT به معنای توکن غیر قابل معاوضه است؛ NFT در بازی‌ها، این امکان را به شما می‌دهند تا هر آیتم در بازی به شکل واقعی، برای شما باشد. پس می‌توانید در صورت نیاز آن‌ها را فروخته و کسب درآمد کنید. اگر قصد دارید بیشتر با NFT آشنا شوید،‌ می‌توانید نوشتار ان اف تی (NFT) چیست؟ 

هر آنچه که می‌خواهید درباره هوش مصنوعی، سینما و ChatGPT بخوانید کلیک کنید.

بهترین بازی هایی که ارز دیجیتال می دهند

به همراه بازی هایی با جایزه پول و توکن

شما می‌توانید فهرست بهترین بازی هایی که ارز دیجیتال می دهند را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین بازی هایی که ارز دیجیتال می دهند
بهترین بازی هایی که ارز دیجیتال می دهند

اکثر بازی‌هایی که در لیست بهترین بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت، در بستر متاورس به وجود آمده‌اند. متاورس به مکانی در دنیای مجازی می‌گویند که شما می‌توانید زمینی در آن خریده و هر کاری که قصد آن را دارید،‌ در آن‌جا انجام دهید. البته که این توضیح کافی نیست و اگر قصد آشنایی بیشتر با متاورس را دارید، نوشتار متاورس چیست؟ مناسب شما خواهد بود.

Lightnite

بهترین بازی هایی که ارز دیجیتال می دهند
بهترین بازی هایی که ارز دیجیتال می دهند

بازی Lightnite نام خود را از بازی محبوب و پرطرفدار Fortnite الهام گرفته است و یکی از بازی هایی که پول واقعی میدهند در ژانر بتل رویال است. این بازی آنلاین اکشن و بتل رویال،‌ به بازیکن این امکان را می‌دهد که از رویارویی با هر بازیکن، مبلغی پول دریافت کنید. درواقع اگر برنده باشید مقداری ارز دریافت خواهید کرد و اگر بازنده باشید، مقداری از ارز دریافتی را از دست خواهید داد! Lightnite یک بازی بسیار سرگرم کننده است که شما می‌توانید زمان خود را صرف سرگرم شدن در آن کرده و با جیبی پر از پول بازگردید.

بیشتر بخوانید:

Axie Infinity

بهترین بازی هایی که ارز دیجیتال می دهند
بهترین بازی هایی که ارز دیجیتال می دهند

Axie Infinity یکی از بهترین بازی ها با جایزه ارز دیجیتال است که از سری بازی‌های پوکمون الهام گرفته است. همانطور که بالاتر ذکر کردیم، این بازی جزو جدیدترین بازی‌های بلاکچین است و در اواخر سال 2021 منتشر شده است اما با این حال یکی از بهترین بازی های بلاکچین 2022 است.

اکسی اینفینیتی نه تنها یک فضای میدان مبارزه‌ای دارد، بلکه بازیکنان می‌توانند در این بازی به خرید تکه‌های زمین به نام Lunacia بپردازند. محیط داخل بازی به گونه‌ای است که بازیکنان امکان جستجو در دنیای آن را دارند.

علاوه بر این‌ها، در نهایت جامعه اکسی از طریق یک سازمان مستقل و خودگردان غیر متمرکز (DAO) بر دنیای Lunacia حکمرانی خواهد کرد؛ با بازی و دریافت ارز دیجیتال رایگان ضمن کسب درآمد قادر به اظهار نظر درباره آینده این پلتفرم و نحوه توسعه آن نیز خواهید بود.

یا به عبارت دیگر، این بازی راه را برای بازیکنان متعددی هموار کرده است تا بتوانند بدون زحمت، از استعداد خود برای بازی کردن کسب درآمد کنند. شما در این بازی باید هیولاهایی را به نام Axie آموزش و پرورش دهید و یا آن‌ها را بخرید. پس از آن، شما باید آن‌ها را در مقابل Axie‌ های رقیبتان قرار داده و شاهد مبارزه آن‌ها باشید. سپس و همانند اکثر بازی‌های بلاکچین دیگر، شما با می‌توانید از امتیازهایتان به عنوان ارز دیجیتال استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید:

Etheremon

بازی هایی که توکن جایزه میدهند
بازی هایی که توکن جایزه میدهند

یکی دیگر ازبهترین بازی ها با جایزه ارز دیجیتال رایگان، Etheremon نام دارد. این بازی شباهت زیادی به Axie Infinity دارد. شما در این بازی باید هیولاهایی به نام Ether را ترتیب کرده و به نبرد بفرستید. البته که می‌توان Ether موجودات رمزنگاری نیز خطاب کرد.

Etheremon که یکی از بهترین بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند است، تفاوت نسبتاً زیادی با دیگر بازی‌های کریپتویی دارد. این بازی برخلاف اکثر دیگر بازی‌ها نه بر یک سرور،‌ بلکه بر یک شبکه بلاکچین واقعی واقع شده است. بدین شکل شما می‌توانید به راحتی از تجربه Etheremon لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

Gamehag

بازی Gamehag، را می‌توانیم جزو بازی هایی که دلار میدهند محسوب کنیم. شما می‌توانید این بازی را در موبایل و کامپیوتر تجربه کنید. سیستم این بازی، به این شکل است که پس از رسیدن به مرحله‌ای خاص، جایزه‌ای به شکل پول دریافت خواهید کرد. همچنین اعضای مشترک VIP در این بازی، می‌توانند از امتیازاتی بهرمند شوند که در دسترس کاربران عادی نیست.

همچنین شما می‌توانید با انجام برخی کارهای فرعی، امتیازات دیگری نیز به دست آورید؛ از جمله دانلود برنامه‌های اسپانسر و یا شرکت در برخی نظرسنجی‌ها. لازم به ذکر است که جایزه‌های دریافتی از این بازی، می‌توانند بین 2 تا 10 دلار متغیر باشند.

بیشتر بخوانید:

آموزش بازی کریپتو بلیدز (Crypto Blades)

The Sandbox

یکی دیگر از بهترین بازی هایی که توکن جایزه میدهند The Sandbox نام دارد. این بازی عملاً یک بلاکچین در متاورس است که در لیست بهترین پروژه های متاورس نیز قرار می‌گیرد. این بازی به کاربران اجازه می‌دهد دنیای مجازی تازه‌ای را کشف کنند. محیط مجازی بازی The Sandbox، شامل بازارها و محیط‌هایی است که توسط کاربران ایجاد شده است. شما می‌توانید درکنار بازدید از مکان‌های مختلف، زمین بخرید و سازه مورد علاقه خودتان را بنا کنید.

بازیکنان می‌توانند هویت دیجیتالی خود را در The Sandbox داشته باشند و آواتارهای دلخواهشان را بسازند. سیستم بلاکچن این بازی، امکان ساخت یک کیف پول دیجیتال برای توکن‌های بازی که با نام SAND شناخته می‌شوند را ایجاد می‌کند. اگر شما قصد دارید تا به جای گرافیک بالا، از تنوع جذاب در متاورس بهره ببرید، The Sandbox جزو  بازی هایی که توکن جایزه میدهند برای شما خواهد بود.

Stake

اگر به دنبال دوج کوین باشید، بازی Stake جزو بازی هایی که دوج کوین میدهند محسوب می‌شود! این بازی، مجموعه از مینی گیم‌های مختلف را به شما ارائه می‌دهند. با شرکت در این بازی‌ها و پیروزی در آن‌ها، می‌توانید برنده دوج کوین شوید! پس کاملا منطقی است که این بازی را جزو بهترین بازی هایی که دوج کوین میدهند محسوب کنیم.

بیشتر بخوانید:

MetaWars

بازی بعدی که در لیست بهترین بازی ها با جایزه ارز دیجیتال جای داده‌ایم، MetaWars نام دارد. این بازی که در یک دنیای علمی تخیلی عظیم جریان دارد،‌ به جنگ و نبرد بر سر زمین می‌پردازد. MetaWars یک بازی استراتژی چند نفره در ژانر نقش آفرینی است که در فضا جریان دارد. شما باید با دیگر گاوشگران کنجکاو فضا، به مبارزه بپردازید تا به پول بیشتری برسید و سیاره‌های جدیدتری را تصاحب نمایید.

شما می‌توان زمان خود را صرف کاوش کنید و یا به سیاره دیگران یورش برده و آن را تسخیر نمایید. همچنین شما می‌توانید با بازیکنان دیگر همکاری کرده و با استراتژی‌های گروهی، کهکشان را به سلطه خود درآورید. تلاش اصلی شما در این بازی باید برای به دست آوردن سیاره‌های بیشتر و کسب ارز $Wars باشد.

Alien Worlds

بازی Alien Worlds نه تنها یک بازی، بلکه یک متاورس است! شاید بد نباشد اکنون که درحال بهترین پروژه های کریپتویی متاورس هستیم، این بازی را به در کنار آموزش کسب درآمد در متاورس به شما معرفی نماییم. Alien Worlds یگ متاورس است که قابلیت ساخت بر روی بلاک چین‌های متعددی از جمله اتریوم و WAX را دارد.

سیستم کار این متاورس براساس اکتشاف و استخراج بنا شده است. شما در این بازی شما می‌توانید دارایی‌هایی را کشف و استخراج کنید. Alien Worlds بهترین بازی های کریپتویی 2022 است که شما می‌توانید دارایی‌هایتان را در آن، به عنوان یک ارز دیجیتال در بازارهای ثانویه به فروش بگذارید.

Decentraland

عرضه اولیه سکه (ICO) 24 میلیون دلاری دیسنترالند در سال 2017 انجام شد. این دنیای مجازی نسخه بتا خصوصی خود را در سال 2019 و نسخه عمومی خود را در فوریه 2020 عرضه کرد.

یکی از اولین مواردی که به عنوان یکی از بهترین بازی هایی که پول واقعی میدهند از آن نام می‌بریم، Decentraland نام دارد. Decentraland یکی از پیشگامان در عرصه متاورس است که عملاً یک جهان سه بعدی را در قالب بهترین پروژه متاورس به وجود می‌آورد. این متاورس به افراد این امکان را می‌دهد تا نقشه‌ها و املاک مختلف را خریداری کرده و آن‌ها را توسعه دهند و فعالیت‌های مختلفی را در آن‌ها انجام دهند. همچنین امکان برگزاری رویدادهای مختلف و تولید محتوا در Decentraland وجود دارد.

پرواقع پیش از آنکه مبحث متاورس تا این حد مشهور شود، Decentraland یک از مشهورترین و بهترین پروژه های ارزهای دیجیتال متاورس بود. این متاورس، در ابتدا یکی از بهترین بازی های حوزه متاورس به شکل دو بعدی بود که در سال 2016 توسعه یافت. توکن این متاورس با عنوان MANA نام گذاری شده است و اکنون ارزش نسبتاً زیادی دارد.

غیرمتمرکز بودن Decentraland، رمزگزاری و محیط سه بعدی جذاب آن، آن را به یکی از بهترین پروژه های ارزهای دیجیتال متاورس تبدیل می‌کند که شما می‌توانید در آن با افراد مختلف تعامل کرده و حتی به عنوان بهترین بازی متاورسی در آن مشغول به تفریح شوید.

Guild of Guardians

بازی جدید Guild of Guardians این امکان را به شما می‌دهد که تیمی رویایی از نگهبانان را تشکیل داده به سوی سیاه چاله‌ها روانه شده با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید. بازی Guild of Guardians، بازی جدیدی از سازندگان بازی Gods Unchained است که به عنوان اولین عنوان از بهترین بازی های حوزه بلاکچین آن را معرفی کردیم.

بازی Guild of Guardians در اوایل سال 2022 منتشر شده است و قرار است تا یک بازی به شدت عظیم باشد. یوبیسافت جزو کمپانی‌هایی است در ساخت این بازی دخیل بوده است. این همکاری‌ها و لیست بلند از سازندگان این بازی،‌ آن را به یکی از بهترین بازی هایی که پول واقعی میدهند بدل کرده است.

Gods Unchained

Gods Unchained بهترین بازی با جایزه ارز دیجیتال رایگان است که به سبک کارتی ساخته شده است. این بازی که در ژانر استراتژی قرار می‌گیرد،  به صورت آنلاین در دسترس است. هرکدام از کارت‌های موجود در بازی Gods Unchained براساس توکنی به نام GODS دارای ارزش می‌شوند و شما می‌توانید با استفاده از کارت‌هایتان، درآمد کسب کنید.

Spliterlands

یک نمونه برای نوعی دیگر از بهترین بازی های کریپتویی رایگان Spliterlands است. این بازی به دلیل گیم پلی خلاقانه و باورنکردی‌اش مشهور است که می‌تواند نگاه تازه‌ای به مفهوم کسب درآمد دیجیتال از بازی‌های ویدیویی را ارائه می‌دهد. این بازی براساس یک شبکه بلاک چین به نام HIVE ساخته شده است.

شما در این بازی باید با هیولا های مختلف مبارزه کرده و دارایی‌هایی را درون بازی برنده شوید؛ این دارایی‌ها ارزش ارزی دارند و شما می‌توانید آن‌ها را در بازارهای ثانویه به فروش بگذارید. همچنین Spliterlands را می‌توان بهترین بازی بلاکچین موبایل نیز نامید. شما می‌توانید برای دانلود نسخه اندروی این بازی، به صفحه این بازی در گوگل پلی مراجعه نمایید.

پرسش های متداول

چگونه می‌توان از بازی‌ها ارز دیجیتال کسب کرد؟

بازی‌های زیادی وجود دارند که در سیستم بلاکچین به وجود آمده‌اند و آیتم‌هایی به شکل NFT را به عنوان جایزه به کاربران می‌دهند. شما می‌توانید NFTهای دریافت شده را بفروشید و به درآمد برسید.

بهترین بازی برای دریافت ارز دیجیتال کدام بازی است؟

بازی Axie Infinity را به دلیل محبوبیت آن، می‌توان بهترین بازی برای دریافت ارز دیجیتال نامید که می‌توانید آن را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی هایی که ارز دیجیتال می دهند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *