تریلر بازی assassins creed infinity ؛ سفر به عصر ساسانیان در ایران +[فیلم]

تریلر بازی assassins creed infinity . تریلر سفر به ایران در Assassin’s Creed. در ادامه مطلب assassins creed infinity تریلر همراه فیگار باشید.

ویدیوی منتشر شده از سوی طرفداران، بازی Assassin’s Creed Infinity را در قالب موتورگرافیکی فوق‌العادۀ آنریل انجین 5 و کشور ایران متصور می‌شود.

تریلر بازی assassins creed infinity

سفر به عصر ساسانیان در ایران +[فیلم]

assassins creed infinity تریلر
assassins creed infinity تریلر

کانال یوتیوب TeaserPlay که متشکل از گروهی از هنرمندان و انیماتورهای حرفه‌ای است، ویدیو تازه‌ای مربوط به نسخه خیالی بازی Assassin’s Creed Infinity با آنریل انجین 5 ساخته و این بار به کشور ایران در عصر ساسانیان سفر می‌کند و این بازی‌‌ای است که گیمرهای ایرانی مدت‌هاست آرزوی ساخت آن را دارند. این ویدیو ساخته‌شده، اساسینز کرید را در دوران امپراتوری پارس و بخش‌هایی از ایران نشان می‌دهد که تماشای آن قطعاً برای طرفداران این سری جالب خواهد بود.

بیشتر بخوانبد:

تریلر بازی assassins creed infinity

برای مدتی طولانی، طرفداران وطنی بازی Assassin’s Creed منتظر هستند تا این سری به ایران و امپراطوری پارس سفر کند. گفته می‌شود که نسخۀ Infinity پلتفرمی خواهد بود که تحت به‌روزرسانی‌های مختلف، این سری را به کشورهای گوناگون در نقاط مختلف جهان می‌برد؛ شاید یکی از این دوره‌ها و مکان‌های تاریخی، در ایران رخ دهد. در هر صورت، خالی از لطف نیست که تریلر مفهومی بازی Assassin’s Creed (ساختۀ طرفداران) در ایران و دورۀ ساسانیان را مشاهده کنید؛ تریلری که با بهره‌گیری از آنریل انجین 5 (Unreal Engine 5) ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تریلر بازی assassins creed infinity سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “تریلر بازی assassins creed infinity ؛ سفر به عصر ساسانیان در ایران +[فیلم]

  1. خیلی خوبه… متاسفانه ما که هیچ بازی و فیلمی در مورد عصر ساسانیان نداریم… حداقل می تونیم با این بازی با اون دوران تاریخی از کشورمون آشنا بشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *