سقوط گوی فلزی در مکزیک ؛ آیا فضایی ها پیامی برای ما فرستاده اند؟ +[عکس]

سقوط گوی فلزی در مکزیک . یک گوی فلزی مرموز و ناشناخته از آسمان در مکزیک سقوط کرد. در ادامه مطلب گوی فلزی سقوط در مکزیک همراه فیگار باشید.

سقوط گوی فلزی عجیب از آسمان مکزیک کنجکاوی مردم را برانگیخته و شایعات زیادی درباره آن به وجود آورده است؛ اما درباره این گوی مرموز چه می‌دانیم؟

سقوط گوی فلزی در مکزیک

آیا فضایی ها پیامی برای ما فرستاده اند؟ +[عکس]

گوی فلزی سقوط در مکزیک
گوی فلزی سقوط در مکزیک

یک کارشناس هواشناسی مشهور در مکزیک می‌گوید یک گوی مرموز که از جنس پلاستیک بسیار سخت یا آلیاژی از فلزات ساخته شده، از آسمان به زمین افتاده و توسط شهروندان پیدا شده است. این گوی حالا با رعایت احتیاط به آزمایشگاه منتقل شده تا مورد بررسی‌های دقیق‌تر قرار بگیرد. اگرچه این احتمال مطرح است که این شیء بخشی از راکت اخیر چین باشد، اما هنوز اطلاعات موثقی درباره آن در دسترس نداریم.

بیشتر بخوانبد:

سقوط گوی فلزی در مکزیک

گوی فلزی سقوط در مکزیک
گوی فلزی سقوط در مکزیک

لازم به ذکر است که دو سال پیش در صحرای یوتا مونولیت مرموزی کشف شد که به شدت مردم آن ناحیه را کنجکاو کرده بود. این گوی مرموز مکزیکی شباهت‌های زیادی با آن سازه فلزی دارد، ولی نمی‌توان گفت دقیقا چیست. به گفته ایسیدرو کانو محققان برای بررسی‌های بیشتر گوی مذکور را از مکزیک خارج کرده‌اند و مشخص نیست که ماهیت آن دقیقا چیست.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سقوط گوی فلزی در مکزیک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *