فیلم جدید Babygirl با هنرنمایی ژان رنو، نیکول کیدمن و آنتونیو باندراس ساخته می‌شود

نیکول کیدمن، آنتونیو باندراس، هریس دیکینسون و سوفی وایلد به فیلم جدید Babygirl پیوستند. کارگردان فیلم عاشقانه “دختربچه” (Babygirl)، «هلینا رین» است.

به گزارش هالیوود ریپورتر، فیلم جذاب Babygirl به کارگردانی «هلینا رین» ساخته خواهد شد که در آن نیکول کیدمن نقش یک مدیر عامل قدرتمند را بازی می‌کند و با شخصیتی که توسط باندراس بازی می‌شود، ازدواج کرده است. همچنین، هریس دیکینسون (بازیگر فیلم‌های “The Iron Claw” و “Triangle of Sadness”) در نقش یک کارآموز جوان حضور خواهد داشت که شخصیت کیدمن با او رابطه مخفیانه‌ای را شروع می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم جدید Babygirl

استودیوی A24 بازیگران فیلم «دختربچه» (Babygirl) را معرفی کرد. این فیلم عاشقانه به کارگردانی و نویسندگی «هلینا رین» ساخته شده است که بازیگرانی مانند نیکول کیدمن، آنتونیو باندراس، ژان رنو، سوفی وایلد و هریس دیکینسون در آن نقش آفرینی خواهند کرد. داستان فیلم درباره یک مدیرعامل موفق است که درگیر یک رابطه نامشروع با یک کارآموز جوان می‌شود.

فیلم جدید Babygirl

بعد از شکست تجاری فیلم «بو می‌ترسد» (Beau Is Afraid)، استودیو A24 اعلام کرد که محصولات پولساز بیشتری تولید خواهد کرد. گفتنی‌ست که استودیو A24 علاوه بر این پروژه، فیلمی دیگری با اقتباس از خاطرات پاریس هیلتون در دست تولید دارد. این استودیو قصد دارد بر روی فیلم ترسناک «اوپس» (Opus) با بازی جان مالکوویچ و آیو ادبیری و فیلم «مرگ یک تک‌شاخ» (Death of a Unicorn) با بازی پل راد و جنا ارتگا سرمایه‌گذاری کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همبازی شدن نیکول کیدمن و آنتونی باندراس در فیلم جدید Babygirl چیست؟ لطفا دیدگاه شما را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *