تریلر انیمیشن Justice League: Crisis on Infinite Earths Part 1 منتشر شد

کمپانی «دی سی یونیورس» (DC Universe)، چندی پیش بالاخره از تریلر انیمیشن Justice League: Crisis on Infinite Earths Part 1 رو نمایی کرد.

این انیمیشن، متکی بر داستان کمیک کلاسیک بحران در زمان‌های بی‌پایان از سال 1985، نوشته «مارو ولفمن» و «جورج پرز» است. این انیمیشن، در ژانویه سال 2024 اکران خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر انیمیشن Justice League: Crisis on Infinite Earths Part 1 منتشر شد

در تریلر انیمیشن جدید جاستیس لیگ شاهد دشمنی به نام «Anti-Monitor» بودیم که سعی در از بین بردن حقیقت‌های مختلف دنیای چندگانه دی‌سی دارد. ابرقهرمانان لیگ عدالت، باید با همکاری نسخه‌های مختلف از خودشان در دیگر نسخه‌های زمین، جهان‌های در خطر را نجات دهند.

«Anti-Monitor»، باعث می‌شود تا ابرقهرمانان دی‌سی با همکاری و تلاش مشترک خود، جهان را نجات دهند و برای مقابله با این تهدید بزرگ، تیمی حاکم بر چندگانه‌های زمین ایجاد کنند. Justice League: Crisis on Infinite، به عنوان یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین کمیک‌های دی‌سی شناخته می‌شود و تأثیر زیادی بر داستان‌ها و جهان‌سازی دی‌سی داشته است.

انیمیشن بحران در زمین های بی نهایت 93 دقیقه است و در جلد جدیدی که برای نسخه بلوری آن منتشر شده، شاهد حضور «فلش» در مرکز جلد و در دو طرف او، «بتمن» و «واندروومن» را شاهد بودیم. در این انیمیشن، علاوه بر «بتمن»، «فلش» و «واندروومن»، شاهد حضور ابرقهرمانانی مانند «مَن‌هانتر»، «گرین آرو»، «گرین لنترن»، «الترامن» و «سوپر‌وومن» خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر انیمیشن Justice League: Crisis on Infinite Earths Part 1 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *