بازی فوتبال موبایلی EA Sports FC Tactical معرفی شد [+تصاویر]

شرکت «الکترونیک آرتز» یا همان «EA»، از بازی فوتبال موبایلی EA Sports FC Tactical رونمایی کرد. این بازی، نسخه تکنیکال EA FC 24 است.

شرکت «الکترونیک آرتز» به تازگی بازی EA Sports FC Tactical را برای گوشی‌های همراه معرفی کرده است. این بازی، یک نسخه تاکتیکی و استراتژیک از سری بازی‌های فوتبالی «EA Sports» (فیفا قدیم) است.

بیشتر بخوانید: افت اورال مسی و رونالدو در ea sports fc 24

بازی فوتبال موبایلی EA Sports FC Tactical معرفی شد

بازی تکنیکالی جدید فوتبال شرکت «الکترونیک آرتز»، در ابتدای سال 2024 برای سیستم عامل‌های «iOS» و «اندروید» عرضه خواهد شد و تجربه بازی فوتبال شرکت «EA» را با گیم‌پلی تاکتیکی و استراتژیک جایگزین می‌کند.

در این بازی، تمرکز اصلی گیمر بر روی استراتژی‌های داخل زمین فوتبال، مانند قدرت بدنی و مدیریت خواهد بود. بازی موبایلی «EA Sports FC Tactical»، شامل دفاع، حمله، حرکات تکنیکی و ایجاد موقعیت روی دروازه حریف می‌باشد تا تجربه‌ای واقعی از فوتبال را به کاربران ارائه دهد.

در این بازی بیش از 5 هزار بازیکن واقعی در بیش از ده لیگ مختلف از جمله لیگ انگلیس، لالیگای اسپانیا، بوندسلیگای آلمان، لیگ 1 فرانسه و سری آ ایتالیا وجود دارند. طبق گفته شرکت «EA»، این بازی شامل مسابقات آنلاین دوستانه تا رقابت‌های جدی‌تر آنلاین است.

کاربران می‌توانند با تمرین بازیکنان، حرکات مهارتی پیشرفته را یاد بگیرند و ویژگی‌های جدیدی را برای آن‌ها به‌دست آورند. همچنین امکان شخصی‌سازی تیم با انتخاب استادیوم، کیت ورزشی و توپ نیز وجود دارد.

بازی در حال حاضر در فروشگاه‌های آنلاین اپ استور و گوگل پلی قابل پیش‌ثبت‌نام است. بازی «EA Sports FC 24» در اواخر سپتامبر برای پلتفرم‌های «پلی‌استیشن 4»، «پلی‌استیشن 5»، «ایکس‌باکس وان»، «ایکس‌باکس سری ایکس/سری اس»، «نینتندو سوییچ» و «رایانه‌های شخصی» عرضه شده می‌شود. این بازی با استناد به آمار «EA Play»، در هفته اول عرضه بیش از 11.3 میلیون بازیکن را به خود جذب کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *