جدیدترین تریلر Call of Duty: Modern Warfare 3 منتشر شد

جدیدترین تریلر Call of Duty: Modern Warfare 3 منتشر شد. این تریلر بدون شک حس تازه‌ای در بین طرفداران کال اف دیوتی ایجاد کرد.

شرکت Activision تریلر جدید و تبلیغاتی Call of Duty: Modern Warfare 3 را منتشر کرده است که انتظارات را برای حالت داستانی بازی بیشتر می‌کند. حالت داستانی همواره یکی از ویژگی‌های برجسته سری بازی‌های Call of Duty بوده و انتظار می‌رود عنوان آینده تجربه‌ای استثنایی برای بازیکنان باشد.

بیشتر بخوانید:

استقبال مایکروسافت از احیای بازی‌های قدیمی اکتیویژن

هیچ محتوای انحصاری برای نسخه ایکس باکس کالاف دیوتی عرضه نمی‌شود!

جدیدترین تریلر Call of Duty: Modern Warfare 3

شرکت اکتیویژن و استودیو Sledgehammer Games تریلر تبلیغاتی جدیدی از بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 منتشر کردند که بخش چندنفره و لابی را به آن اختصاص داده است.

Call of Duty: Modern Warfare 3 در تاریخ ۱۹ آبان (۱۰ نوامبر) سال جاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و کامپیوتر (PC) عرضه خواهد شد.

با توجه به تریلر که چند روز پیش توسط شرکت Activision منتشر شده است، مشخص شده که نسخه PC بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 بر روی ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از رزولوشن 4K، نمایشگرهای Ultra-Wide، قابلیت DLSS 3.0 و Reflex تمرکز دارد. این بازی توسط استودیو Beenox توسعه داده شده و بیش از 500 گزینه سفارشی‌سازی، سیستم ضد تقلب RICOCHET و Nvidia RTX را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

همانند نسخه‌های قبلی، بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 نیز در فروشگاه Battle.net و استیم قابل دسترسی خواهد بود.  با این حال، باید صبر کنیم و ببینیم که سیستم ضد تقلب در حالت چندنفره چقدر عملکرد قوی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *