رقابت ایکس باکس و پلی استیشن با تبلیغات در گوی معروف لاس‌وگاس [+ویدیو]

به نظر می‌رسد رقابت ایکس باکس و پلی استیشن به تیزرهای تبلیغاتی‌شان نیز رسیده است. هفته گذشته این دو غول دنیای بازی از طریق گوی مشهور لاس‌وگاس محصول جدیدشان را به کاربران معرفی کردند.

گویی که در رقابت ایکس باکس و پلی استیشن غوغا به پا کرد، یک توپ غول‌پیکر نورانی با یک صحفه نمایش ال‌ای‌دی 16K است که تصاویر و انیمیشن‌های اجراکنندگان را به صورت 360 درجه به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این لذت بصری، این گوی شگفت‌انگیز مجهز به بیش از 160 هزار بلندگو در اطراف بوده که باعث می‌شود صدا به صورت چهاربعدی شنیده شود.

بیشتر بخوانید: استقبال مایکروسافت از احیای بازی‌های قدیمی اکتیویژن

رقابت ایکس باکس و پلی استیشن

این گوی 2.3 میلیارد دلاری لاس‌وگاس در ماه گذشته میزبان بند U2 بود؛ که این اجرا توجه رسانه و شرکت‌های بزرگ را به خود جلب کرد. این میزبانی موفق زمینه‌ساز رقابت ایکس باکس و پلی استیشن شد؛ به طوریکه پنجشنبه هفته‌ی گذشته مایکروسافت تیزر تبلیغاتی‌اش را از این طریق معرفی کرد. درست یک روز بعد سونی هم از طریق این کره نورانی که حالا یک جاذبه مارکتینگ محسوب می‌شد دست به تبلیغ بازی Spider-Man 2 زد.

رقابت ایکس باکس و پلی استیشن را از طریق این جاذبه مارکتینگ تماشا کنید.

 

طبق برخی اطلاعات لو رفته، هرکدام از این شرکت‌ها بابت تبلیغاتشان که از طریق این گوی عظیم‌الجثه انجام شده 450 هزار دلار پرداخت کرده‌اند. گفتنی‌ست که این کره‌ی چشم‌نواز میزبان رویدادهایی همچون کنسرت‌ها، فیلم، رقابت‌های ورزشی مانند بوکس و رقابت‌های ترکیبی و غیره خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *