فروش بازی Lords of the Fallen در 10 روز به یک میلیون نسخه رسید

فروش بازی Lords of the Fallen در طول 10 روز به یک میلیون نسخه رسیده است. گویا اثر سولزلایک استودیوی هکس‌ورکز طرفداران زیادی دارد.

به تازگی بازی “لردهای سقوط کرده” جزء محبوب‌ترین‌ها قرار گرفته است. Hexworks و CI Games بازی‌ای را منتشر کرده‌اند که انتظارات بالایی را در بین طرفداران سری Dark Souls به وجود آورده است. پس از موفقیت بزرگی که با عرضه Lies of P به دست آورد که فقط یک ماه قبل از آن عرضه شد، تردیدهایی در مورد فروش آن وجود داشت؛ اما فروش بازی لردهای سقوط کرده توانسته در مدت زمانی کوتاه‌تری به بیش از 1 میلیون نسخه برسد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

جام جهانی ورزش‌های الکترونیکی در سال 2024 در عربستان برگزار می‌شود!


فروش بازی Lords of the Fallen

با وجود مشکلات فنی متعدد، بازی Lords of the Fallen به عنوان یک موفقیت برای استودیو Hexworks و شرکت CI Games در نظر گرفته می‌شود. این بازی، از زمان عرضه تاکنون، بیش از یک میلیون نسخه فروخته شده است.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که بازی Lords of the Fallen، سال‌ها پس از معرفی اولیه آن در اکتبر ۲۰۱۴، با مشکلات زیادی روبرو شده است. مشکلات اصلی این بازی شامل عملکرد و پایداری می‌شود، اما مشکلاتی مانند قرارگیری دشمنان، حالت New Game Plus و سایر موارد نیز توسط بازیکنان گزارش شده است.

فروش بازی Lords of the Fallen

تیم سازنده Lords of the Fallen در حال حاضر در حال رفع مشکلات بازی است و چندین پچ و به‌روزرسانی را برای بهبود وضعیت مقاومت حلقه‌ها و Runها، بهبود پایداری، کاهش مصرف VRAM و سایر موارد منتشر کرده است. در آینده نیز ممکن است به‌روزرسانی‌های بیشتری برای این بازی عرضه شود.

بازی Lords of the Fallen در حال حاضر بر روی کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در رابطه با فروش بازی Lords of the Fallen چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *