نخستین بسته الحاقی دیابلو 4

نخستین بسته الحاقی دیابلو 4 عرضه شد. برخی از کابران یکسری جزئیات جدیدی از بازی دیابلو 4 را با کاوش در فایل های آن کشف کرده اند.

بررسی‌هایی روی فایل‌های بیلد آلفای نسخه ۲.۰ دیابلو ۴ توسط داده‌کاوها، منجر به کشف جزئیات جدیدی از نخستین بسته الحاقی پولی بازی شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

دو بسته الحاقی بازی Alan Wake 2 بهار سال آینده منتشر خواهد شد


نخستین بسته الحاقی دیابلو 4

در میان آخرین اخبار بازی، به نظر می‌رسد جزئیاتی از نخستین بسته الحاقی بازی Diablo IV منتشر شده است. بیلد آلفای نسخه ۲.۰ دیابلو ۴ اخیراً توسط شرکت Blizzard آپلود شده است و تحلیل‌گران با بررسی این نسخه جزئیات نخستین بسته گسترش‌دهنده بازی را کشف کرده‌اند. یوتیوبری با نام YbuBaKa اعلام کرده که نام اولین بسته الحاقی پولی بازی “Lord of Hatred” است و در این بسته الحاقی، تمرکز بر روی ماجراهای مفیستو، برادر بزرگ‌تر Bhaal و Diablo قرار دارد.

نخستین بسته الحاقی دیابلو 4
نخستین بسته الحاقی دیابلو 4

بسته الحاقی “Lord of Hatred” احتمالا در منطقه Kurast از بازی Diablo II جریان دارد و شامل کلاس جدیدی به نام “Spiritborn” است. این گسترش‌دهنده شامل یک سیستم Mercenary جدید با درخت مهارت منحصربه‌فرد خواهد بود و طرفداران ممکن است انتظار بازگشت Raidها را داشته باشند. همچنین، داده‌کاوها به ارجاعاتی به “ساخت سنگ رونی معیوب” نیز دست یافته‌اند، اما این ممکن است به فصل سوم مربوط باشد و لزوماً بخشی از بسته الحاقی نخواهد بود.

شرکت Blizzard اخیراً فصل دوم بازی Diablo 4 را با نام “Season of Blood” عرضه کرده است. این فصل محتویات جدیدی را به بازی اضافه کرده و قدرت‌های خون‌آشامی را برای بازیکنان فراهم می‌کند. بازی Diablo 4 در حال حاضر بر روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر (از طریق استیم و اپیک گیمز) قابل تجربه است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نخستین بسته الحاقی دیابلو 4 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *