بازی Gran Turismo 7 طی روزهای آینده به‌روزرسانی بزرگی را تجربه می‌کند

براساس اطلاعات منتشر شده توسط «ایکیو یامائوچی»، کارگردان بازی Gran Turismo 7 ، این بازی به‌زودی میزبان یک به‌روزرسانی بزرگ خواهد بود.

در اوایل سال 2022، استودیوی «پولی‌فونی دیجیتال» بازی «Gran Turismo 7» را عرضه کرد و بعد از انتشار کنسول نسل نهم «پلی استیشن 5»، بسیاری منتظر تجربه این بازی بودند. حالا پس از گذشت بیش از یک سال از عرضه «Gran Turismo 7»، به‌نظر می‌رسد باید به‌زودی منتظر محتویات جدید این بازی ریسینگ باشیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های ریسینگ 2023 [اندروید، آیفون و کامپیوتر]


بازی Gran Turismo 7 طی روزهای آینده به‌روزرسانی بزرگی را تجربه می‌کند

به تازگی، «ایکیو یامائوچی»، کارگردان مجموعه «Gran Turismo»، به‌صورت رسمی اعلام کرد که در هفته آینده و در ماه نوامبر، یک به‌روزرسانی بزرگ برای بازی «Gran Turismo 7» منتشر خواهد شد.

بازی Gran Turismo 7
بازی Gran Turismo 7

براساس تصاویر منتشر شده، آپدیت بازی گرن توریزمو احتمالا شامل اضافه شدن هفت ماشین جدید به بازی، از جمله خودروهای «لکسوس LFA»، «نیسان Skyline GT-R NISMO 400R»، «پورشه 911 GT3 RS مدل 2022»، «دوج چارجر»، «دوج Challenger Demon» و «تسلا مدل 3» خواهد بود.

علاوه بر این، شایعات حاکی از این است که به‌روزرسانی آینده احتمالا ویژگی‌های جدیدی مانند حالت تک‌نفره «Café» و «Scapes» و همچنین مسیرهای جدید مسابقه را به بازی «Gran Turismo 7» اضافه خواهد کرد.

درباره حضور هوش مصنوعی «Sophy» در این به‌روزرسانی، هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده است. علاقه‌مندان بازی محبوب «Gran Turismo 7» می‌توانند این به‌روزرسانی را به‌صورت رایگان برای پلتفرم‌های «پلی استیشن 4» و «پلی استیشن 5» دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی به‌روزرسانی بازی Gran Turismo 7 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *