۱۸ دقیقه شگفت‌انگیز از گیم‌ پلی Little Nightmares 3 + ویدئو

اخیرا ویدیویی از 18 دقیقه از گیم‌ پلی Little Nightmares 3 منتشر شده که بسیار جذاب و شگفت‌ انگیز است. شما می توانید از دیدن روند این بازی لذت ببرید.

به تازگی یک گیم‌پلی از بازی Little Nightmares 3 به مدت ۱۸ دقیقه منتشر شده است که در آن می‌توانیم بخش‌های مختلفی از این بازی را مشاهده کنیم. این گیم‌پلی به ما امکان می‌دهد تا بازی را در حالت واقعیت مجازی تجربه کنیم و بخش‌های جدیدی از گیم‌پلی و محیط آن را ببینیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

کپکام موتور RE Engine را ارتقا می‌دهد


گیم‌ پلی Little Nightmares 3

در افتتاحیه مراسم گیمزکام، عنوان Little Nightmares 3 توسط باندای نامکو (Bandai Namco) و سوپرمسیو گیمز (Supermassive Games) معرفی شد. اطلاعات جزئی بیشتری درباره این بازی در دسترس قرار نگرفته است. اما مشابه دو نسخه قبلی، قابلیت نهفته کردن رازهای زیادی در داستان بازی وجود دارد و سازندگان نمی‌خواهند آن‌ها را در تریلرها واضح کنند. با این حال، به نظر می‌رسد این قانون برای نسخه سوم بازی صدق نمی‌کند، زیرا به تازگی یک گیم‌پلی ۱۸ دقیقه‌ای از این بازی به نمایش گذاشته شده است.

بخش قابل توجهی از گیم‌پلی بازی مشابه دو نسخه قبلی است، با این تفاوت که مکانیک‌های جدیدی در کنار پازل‌های بیشتر و قابلیت‌های متفاوت برای هر شخصیت وجود دارد. همچنین به نظر می‌رسد تمرکز بازی بیشتر بر روی شخصیت دوم قرار دارد که توسط یک بازیکن یا هوش مصنوعی کنترل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی گیم‌ پلی Little Nightmares 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *