آخرین شخصیت از فایترهای بازی Tekken 8 معرفی شد

«بندای نامکو» (BNE Entertainment)، از سی و دومین و آخرین شخصیتی که قرار است به لیست فایترهای بازی Tekken 8 اضافه شود، رونمایی کرد.

نام شخصیت جدید Tekken 8 «رینا» (Reina) است و یک شخصیت کاملاً جدید را به نمایش می‌گذارد که ارتباطاتی با «Heihachi Mishima» دارد. رونمایی از شخصیت «Reina» در یک رویداد جدید برگزار شد که تمامی نفرات حاضر در مسابقات سالانه Tekken 7، در رقابت «Evo Championship» را به نمایش گذاشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آخرین شخصیت از فایترهای بازی Tekken 8 معرفی شد

سبک مبارزه شخصیت Reina ، شباهت زیادی به قدرت الکتریکی «Heihachi Mishima» دارد و شامل ضربات سر، ضربات پا و مشت‌های قوی است. کارگردان این بازی، «Kohei Ikeda»، اعلام کرد که شخصیت رینا در تیکن 8 سبک مبارزه‌ای دیگر را در حرکات خود استفاده می‌کند.

بازی Tekken 8
بازی Tekken 8

حالت مبارزه «تایدو» که از کاراته سنتی «اوکیناوا» الهام گرفته شده، می‌تواند به عنوان یک سلاح مرگبار برای «Reina» در نظر گرفته شود. این شخصیت، با همکاری «Tetsuji Nakano»، قهرمان جهانی چهار دوره متوالی «تایدو»، طراحی شده و به نظر می‌رسد که یک کاراکتر دوگانه است. در طول تریلری که از بازی منتشر شده، می‌توان اطلاعات جالبی درباره این شخصیت کسب کرد.

نسخه هشتم بازی تیکن ، احتمالاً از سال 2024 به بعد، در مسابقات رسمی، جایگزین نسخه قبلی خود شود. هشتمین نسخه از سری بازی‌های تکن، قرار است در تاریخ 26 ژانویه 2024 (6 بهمن 1402) برای پلی‌استیشن 5، ویندوز و ایکس باکس سری X و سری S منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما شخصیت رینا در بازی Tekken 8 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *